7 Reacties

3 maanden geleden

Denk dat je inmiddels in sprong 4 zit. Mijn zoontje is van 27-4 en is vandaag 14 weken. Verder kan ik nog niets geks merken aan het slaap ritme behalve dat mijn mannetje overdag heel moeilijk in slaap komt. Mijn zoontje komt sowieso 's nachts nog 1 keer tussen 3 en 4. Je kan eventueel de 'oei ik groei' app downloaden. Die geeft wel veel duidelijkheid in de sprongetjes en geeft ook aan wat voor signalen ze kunnen aantonen.

3 maanden geleden

Reactie op XxNon

Denk dat je inmiddels in sprong 4 zit. Mijn zoontje is van 27-4 en is vand ...
Dankjewel voor je reactie. Volgens de oei ik groei app zit ik in sprong 3 (laatste dag). Ik lees inderdaad veel over sprong 4 en slechter slapen, maar over sprong 3 en meer drinken snachts/moeilijker in slaap komen, lees ik weinig. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie ervaringen 😀

3 maanden geleden

Ik merkte vooral dat ze overdag anders ging slapen. Van dutjes van 1,5 uur naar 45 a 60 minuten. En natuurlijk het humeurigere. Mijn meisje is van 14 april (16 weken morgen) en ik merk nog niks van sprong 4. Die komt volgens het boek zo rond 4,5 maand. Slaapregressie ook nog niet te merken. Wel is het voor mijn meisje echt belangrijk dat we overdag haar de juiste hoeveelheid laten slapen. Als dat niet lekker lukt, dan lukt het de hele dag niet meer..

3 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Dankjewel voor je reactie. Volgens de oei ik groei app zit ik in sprong 3 ( ...
Onze dochter is ook van 30 april en zij begint volgens de app over 3 dagen aan sprong 4. Ze rekenen natuurlijk de uitgerekende datum dus dat zegt niks. Hier wel al aan sprong 4 begonnen en we merken dat vooral aan het slapen, korte dutjes vaker wakker in de nacht etc.

3 maanden geleden

Reactie op SA2021

Onze dochter is ook van 30 april en zij begint volgens de app over 3 dagen ...
Klopt dat ze het berekenen op de uitgerekende datum inderdaad. Dat was hier 8 mei. Misschien dat het dan toch vast een voorstadium is van sprong 4.. we gaan het zien. Jij ook heel veel succes in sprong 4!

3 maanden geleden

Reactie op Myroosz

Dankjewel voor je reactie. Volgens de oei ik groei app zit ik in sprong 3 ( ...
Mijn zoontje had dit zeker tijdens sprong 3. Normaal dronk hij ong 8 minuten aan de borst en tijdens de sprong meerdere keren rond de 20 minuten en zelfs 3 keer 45 minuten gehaald. Verder snachts om de 2.5 uur wakker terwijl hij voor zn sprong soms.al de 5 uur haalde. Nu drinkt hij weer korter rond de 12 minuten en heeft net 6.5 uur geslapen. Volgens mij zijn we uit de sprong.

3 maanden geleden

Reactie op Elm0

Mijn zoontje had dit zeker tijdens sprong 3. Normaal dronk hij ong 8 minute ...
Dit klinkt echt precies als mijn ventje in de sprong nu inderdaad. Wat heerlijk dat die van jullie nu uit de sprong is en 6,5 uur slaapt! Hier is de nacht ook weer beter gegaan na twee 'mindere' nachten.