23 Reacties

3 maanden geleden

Het is mij überhaupt op deze leeftijd nog niet gelukt om haar in bed te leggen en dat ze zelf in slaap val. Denk dat je van geluk mag spreken dat ze het al deed;-) Maar vervelend als het eerst wel lukte en nu niet meer.

3 maanden geleden

Jep hier ook.. Mijn zoontje is nu 12 weken en kon hiervoor ook prima zelf in slaap vallen. Nu bij het in bed leggen tot krijsen toe. Maar ook wanneer hij wakker wordt is het geen huilen meer maar echt hard krijsen gewoon.

3 maanden geleden

Reactie op Kimm_88

Het is mij überhaupt op deze leeftijd nog niet gelukt om haar in bed te leg ...
Zo luxe was t helaas niet hoor. Maar na veel wiegen en sussen lukte het vaak wel. Nu helaas niet meer....

3 maanden geleden

Reactie op brittv97

Jep hier ook.. Mijn zoontje is nu 12 weken en kon hiervoor ook prima zelf i ...
Helaas is sprong 3 een lange. Sterkte in deze fase. T zal een keer voorbij gaan. Wel fijn om te weten dat anderen dit ook hebben.....

3 maanden geleden

Reactie op Suzanne123456

Helaas is sprong 3 een lange. Sterkte in deze fase. T zal een keer voorbi ...
Ik dacht dat sprong 3 zo voorbij was en 4 lang duurde?

3 maanden geleden

Hier ook! Mijn dochtertje wilt alleen smorgens tussen 9 - 11 een slaapje doen in haar bedje. Dit was vanmorgen ook onmogelijk. Ze zit ook in sprong 3. Helemaal vd leg. Veel huilen, arm kind. Loop al uren met ern draagzak om

3 maanden geleden

Ja slapen is echt een ding even. Hij slaapt snel bij mij op het borst of in de armen. Maar eenmaal in bed erg onrustig...korte slaapjes ook overdag en vanmiddag wilde t helemaal niet (mogelijk ook door de warmte)

3 maanden geleden

Reactie op ElineB1994

Ik dacht dat sprong 3 zo voorbij was en 4 lang duurde?
Ja je hebt gelijk hoor. Sprong 3 nauwelijks gemerkt, nu komt sprong 4 er aan. Deze was bij mijn 1e heel heftig weet ik nog🫠

3 maanden geleden

Reactie op Mom90

Ja je hebt gelijk hoor. Sprong 3 nauwelijks gemerkt, nu komt sprong 4 er aa ...
Je hebt gelijk, ik bedoel sprong 4.

3 maanden geleden

Reactie op brittv97

Jep hier ook.. Mijn zoontje is nu 12 weken en kon hiervoor ook prima zelf i ...
Bij mij ook precies hetzelfde! Echt intens soms.

3 maanden geleden

Onze dochter is nu 13 weken. Ik weet niet of dit sprong 3 is, slaapregressie of sprong 4. Of ze van de een naar de ander gaat ofzo. Maar ik ben echt dood op hier door. Hier al zeker meer dan 5 weken drama met slapen overdag. Uren wiegen en dan met geluk korte slaapjes of helemaal niet slapen. Alleen maar op ons. Met geluk een slaapje soms in bed of in de kinderwagen. Daardoor dan eerder drinken aan de borst door al het huilen en de vermoeidheid.

3 maanden geleden

Onze zoon is bijna 11 weken en sinds gister slaapt hij overdag weer slecht. Ik vermoed sprong 3, maar oh wat is het zwaar. Hoe lang heeft bij jullie de lastige fase van deze sprong geduurd? En tips om kind wel in slaap te krijgen?

3 maanden geleden

Reactie op Mom90

Wat een mooi overzicht? Waar kan ik zoiets vinden? ☺️

3 maanden geleden

Reactie op roozroderooz

Wat een mooi overzicht? Waar kan ik zoiets vinden? ☺️
Is de Oei ik groei app. Echt een fijne!

3 maanden geleden

Hier hetzelfde! Onze zoon is bijna 4 maanden en sinds een week is het krijsen als we hem in bed leggen. Voornamelijk ‘s avonds! Als hij eenmaal slaapt slaapt hij wel goed, ook ‘s nachts. Maar het neerleggen is drama. We laten hem nu ‘s avonds bij ons op de bank in slaap vallen en leggen hem dan over in bed. Heel vermoeiend en ik vind dat krijsen ook zo sneu! Zal inderdaad sprong 4 en de welbekende slaapregressie zijn vermoed ik.

3 maanden geleden

Hier hetzelfde… 14 weken oud en zit midden in sprong 4. Valt heerlijk in slaap op mijn borst maar zodra wij hem in zijn bedje leggen, is hij weer wakker. Valt na heel veel geduld en knuffelen wel weer in slaap gelukkig.

3 maanden geleden

Reactie op Mom90

Mag ik weten welke app deze is? Groetjes

3 maanden geleden

Reactie op Moedernatuur2024

Mag ik weten welke app deze is? Groetjes
Oei ik groei app

3 maanden geleden

Meer baby's die nu in de 3e sprong zitten? Onze zoon (25 april geboren) slaapt overdag zegmaar gewoon bijna helemaal niet. In totaal 1,5 verdeeld over hazenslaapjes. Ook het wegleggen na de fles van 19.00 uur is dra-ma. Krijsen, mega onrustig en gewoon niet willen slapen terwijl hij doodmoe is. Vind het heftig hoor 😶 en ook echt zó vermoeiend. Word er geen leuker mens van haha. En dan moet sprong 4 nog komen...

3 maanden geleden

Reactie op L_S

Meer baby's die nu in de 3e sprong zitten? Onze zoon (25 april geboren) sla ...
Hier hetzelfde hoor. Onze zoon is van 24 april en wil overdag ook niet slapen. Ook 1,5 uur in totaal ofzo. En ‘s avonds ook drama.