23 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Kimm_88
Het is mij überhaupt op deze leeftijd nog niet gelukt om haar in bed te leg ...
Zo luxe was t helaas niet hoor. Maar na veel wiegen en sussen lukte het vaak wel. Nu helaas niet meer....
3 maanden geleden
Reactie op brittv97
Jep hier ook.. Mijn zoontje is nu 12 weken en kon hiervoor ook prima zelf i ...
Helaas is sprong 3 een lange. Sterkte in deze fase. T zal een keer voorbij gaan. Wel fijn om te weten dat anderen dit ook hebben.....
3 maanden geleden
Reactie op Suzanne123456
Helaas is sprong 3 een lange. Sterkte in deze fase. T zal een keer voorbi ...
Ik dacht dat sprong 3 zo voorbij was en 4 lang duurde?
3 maanden geleden
Reactie op Mom90
Ja je hebt gelijk hoor. Sprong 3 nauwelijks gemerkt, nu komt sprong 4 er aa ...
Je hebt gelijk, ik bedoel sprong 4.
3 maanden geleden
Onze dochter is nu 13 weken. Ik weet niet of dit sprong 3 is, slaapregressie of sprong 4. Of ze van de een naar de ander gaat ofzo. Maar ik ben echt dood op hier door. Hier al zeker meer dan 5 weken drama met slapen overdag. Uren wiegen en dan met geluk korte slaapjes of helemaal niet slapen. Alleen maar op ons. Met geluk een slaapje soms in bed of in de kinderwagen. Daardoor dan eerder drinken aan de borst door al het huilen en de vermoeidheid.
3 maanden geleden
Onze zoon is bijna 11 weken en sinds gister slaapt hij overdag weer slecht. Ik vermoed sprong 3, maar oh wat is het zwaar.
Hoe lang heeft bij jullie de lastige fase van deze sprong geduurd? En tips om kind wel in slaap te krijgen?
3 maanden geleden
Reactie op Mom90
Wat een mooi overzicht? Waar kan ik zoiets vinden? ☺️
3 maanden geleden
Hier hetzelfde! Onze zoon is bijna 4 maanden en sinds een week is het krijsen als we hem in bed leggen. Voornamelijk ‘s avonds! Als hij eenmaal slaapt slaapt hij wel goed, ook ‘s nachts. Maar het neerleggen is drama. We laten hem nu ‘s avonds bij ons op de bank in slaap vallen en leggen hem dan over in bed. Heel vermoeiend en ik vind dat krijsen ook zo sneu! Zal inderdaad sprong 4 en de welbekende slaapregressie zijn vermoed ik.
3 maanden geleden
Reactie op Mom90
Mag ik weten welke app deze is? Groetjes
3 maanden geleden
Reactie op Moedernatuur2024
Mag ik weten welke app deze is? Groetjes
Oei ik groei app
3 maanden geleden
Meer baby's die nu in de 3e sprong zitten? Onze zoon (25 april geboren) slaapt overdag zegmaar gewoon bijna helemaal niet. In totaal 1,5 verdeeld over hazenslaapjes. Ook het wegleggen na de fles van 19.00 uur is dra-ma. Krijsen, mega onrustig en gewoon niet willen slapen terwijl hij doodmoe is. Vind het heftig hoor 😶 en ook echt zó vermoeiend. Word er geen leuker mens van haha. En dan moet sprong 4 nog komen...