9 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter zit denk ik ook al in sprong 4. Ze wil overdag bijna niet slapen waardoor de super chagrijnig, jengelig en erg onrustig is. Ze wil ineens niet meer in de box liggen, als ik even naar de wc moet dan schreeuwt ze moord en brand. Geen tips helaas.. hier is het gewoon accepteren en af en toe mijn moeder vragen of ze het een uurtje kan overnemen zodat ik eventjes kan opladen haha (verloofde is veel aan het werk dus er komt veel op mij aan). Dus ik lees ook graag even mee voor eventuele tips

4 maanden geleden

Herkenbaar. Mijn dochter slaapt dan wel goed maar drinkt slechter en is ook wat onrustiger tijden de fles

4 maanden geleden

Ze is overdag aan het vechten tegen haar slaap (rode ogen/wallen). Ze drinkt opeens liever uit een fles dan uit de borst. Ook in de nacht komt ze nu 1/2 keer, soms zelfs 3 keer. Verder is ze wel heel lief en aan het lachen.

4 maanden geleden

Hier ook vermoed ik. Wel een blije baby over het algemeen, veel korte slaapjes van 30-45 minuten, slaapzak vind ze vreselijk, mevrouw moet kunnen trappelen, sneller verveeld, vaker wakker in de nacht, veel bezig met haar handjes en knuffels etc vastpakken. Ze kwijlt meer dan ooit, wil veel zuigen en mama is alles en o wee als ik niet in de buurt ben ;)

4 maanden geleden

Met hoeveel weken zit baby in sprong 4? En wordt het geteld vanaf uitgerekende datum of geboorte datum? Mijn dochter is bijna 13 weken en zit volgens mij ook in. Alvast bedankt

4 maanden geleden

Reactie op Freshta78

Met hoeveel weken zit baby in sprong 4? En wordt het geteld vanaf uitgereke ...
De ‘ oei ik groei app’ geeft precies aan wanneer je kleine begint aan een sprong, je moet alleen even invullen wanneer de baby is geboren

4 maanden geleden

Bij ons oudste zoontje vond ik sprong 4 soms echt pittig. Vooral de nachten waren lang; weinig slapen en veel huilen, terwijl hij altijd heerlijk slaapt. Bij onze jongste begint (volgens de app) morgen sprong 4. Stiekem hou ik mijn hart vast! 🤪 We gaan het mee maken!!!

4 maanden geleden

Reactie op cansuk

De ‘ oei ik groei app’ geeft precies aan wanneer je kleine begint aan een s ...
De uitgerekende datum is hierin belangrijk niet de geboortedatum!

4 maanden geleden

Hier ook overduidelijk sprong 4. Ze huilt veel, chagrijnig, jengelig. Terwijl ze hiervoor zo tevreden was. Niets lijkt goed nu. Ik krijg haar niet makkelijk stil. Op de arm begint ze te mopperen, als ik haar neerleg begint ze te mopperen.