447 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Is er al iemand uit sprong 4 / slaapregressie? Ik ben alle dutjes overdag v ...
Hier gaat het beter! Zelfstandig slapen moeten we nog aan werken maar de dutjes duren tenminste weer 1.5uur en 2 uur !

één maand geleden

Reactie op saffiee

Oh ja best wel weinig dan eigenlijk. Dat was anders dan wel meer? Ik zag id ...
Ja, was anders zeker meer.. Ik hoop het ook. Dank ☺️

één maand geleden

Onze kleine meid sliep afgelopen weken door, nu ineens niet meer.. wilt ‘s nachts veel drinken, om de 3 uur bijna weer… Heeft dit te maken met het sprongetje denken jullie?

één maand geleden

Ooooh ik haat deze sprong, ik mis mijn altijd blije en lachende baby 🥺 er kan amper een lachje af en het is alleen maar jengelen en mopperen de hele dag, laat dit maar snel voorbij zijn 😅

één maand geleden

Mijn man kan NIKS met de baby. Herkenbaar voor anderen? Slapen is echt een drama overdag en de enige bij wij hij zich laat kalmeren ben ik. Over 3 weken ga ik weer aan het werk en ik ben echt bang voor m’n man en moeder die met de kids zijn.

één maand geleden

Ineens heeft mn zoontje meer reflux en krampen. Reflux heeft hij eigenlijk nooit last van gehad.

één maand geleden

Meer die ineens veel meer en dunner poepen?

één maand geleden

Reactie op 152024

Mijn dochtertje (15 weken) zit duidelijk in deze sprong. Wanneer ze overdag ...
Hier idem. Ik maak hem wakker als hij op max 4,5 uur zit. Ook omdat ik anders 's avonds niet goed meer uitkom.

één maand geleden

Mijn meisje heeft heel erg nodig om een persoon te zien. In de auto drama gehad 2 dagen. Hele weg brullen, voorheen sliep ze op langere ritten. Lijkt nu gelukkig weer aardig over te zijn. Nu is horen ook weer genoeg, vooral als zij geluidjes maakt en wij die echoen.

één maand geleden

Poe, ik dacht dat we er goed vanaf kwamen. Vannacht van 3 tot 5 bezig geweest, want mevrouw was klaarwakker. Ritme van overdag ook totaal verdwenen 😑

één maand geleden

Reactie op JW82

Meer die ineens veel meer en dunner poepen?
Hier ook het geval, vooral dunne ontlasting

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Hier ook het geval, vooral dunne ontlasting
Ja klopt. Je hoort het ook gewoon aankomen. Buik borrelt en dan net alsof er een tsunami van poep uit komt 🙈 Hij lijkt er echter geen last van te hebben.

één maand geleden

3/4 weken geleden kwam mijn dochter soms paar uurtjes bij oma (mijn moeder). Ze huilde niet en vond dit prima. Nu sinds vorige week en zo net zet ze het op zo hard huilen als ze mijn moeder ziet. Eerst doet ze een klein lachje en dan komt het pruillipje. Ze heeft echt half uur gehuild en daarna was het wel klaar maar totaal gefocust op mij en mijn partner. Ik vind dit zo jammer omdat mijn moeder enige veilige haven is voor mij waar ik mijn dochtertje even kon brengen🥺 ik weet dat het wel goed komt maar vraag mij toch af, is dit herkenbaar?? Hoort dit bij sprong 4 of is ze nu al zo eenkennig ineens? Ze is pas 4 maandjes 😥

één maand geleden

Hier slaapt ze bij avondbedtijd een half uur en dan is ze niet meer in slaap te krijgen.. is dit herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Lovestory

3/4 weken geleden kwam mijn dochter soms paar uurtjes bij oma (mijn moeder) ...
Hier precies hetzelfde! Zodra mijn moeder tegen haar praat komt er een pruillip en als ze haar vast heeft huilt ze tot ik haar weer over heb genomen. Dit deed ze vorige week met haar wenochtend op het kdv ook.. ik houdt mijn hart vast deze week met haar eerste hele dag opvang.. hopelijk is deze 'eenkennigheidsfase' snel over..

één maand geleden

Reactie op SA2021

Hier precies hetzelfde! Zodra mijn moeder tegen haar praat komt er een prui ...
Oh wat spannend 🥺 hier gaat ze ook volgende week wennen. Heb er helemaal geen zin in maar wie weet is het wel goed voor onze kindjes, beetje wennen aan andere💕

één maand geleden

Reactie op Rjt2022

Hier gaat het beter! Zelfstandig slapen moeten we nog aan werken maar de du ...
Mooie verbetering! Hoeveel weken iis je kindje?

één maand geleden

Zijn er al mama's waarvan de baby uit sprong 4 is? Wordt het slapen beter?😅

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Zijn er al mama's waarvan de baby uit sprong 4 is? Wordt het slapen beter?� ...
Ik ervaar sprong 4 eigenlijk als vrij makkelijk, eerste week had ze wat moeite met de avond in slaap komen, maar als ze sliep, sliep ze de nacht door, wordt om 10uur in ochtend wakker, dag dutjes zijn wel wat korter, maar ze is gewoon vrolijk. In tegenstelling tot mijn oudste, die was echt hel in sprong 4

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Zijn er al mama's waarvan de baby uit sprong 4 is? Wordt het slapen beter?� ...
Ik heb het idee dat ons zoontje het ergste achter de rug heeft. Slapen gaat al beter, langer dan 45 min. Meestal 1,5 a 2 uurtjes achter elkaar. Soms wordt hij tussendoor wakker ivm krampjes of speentje kwijt. Maar meestal krijgen we hem snel weer in slaap. En hij is minder huilerig. Hij rolt bijna naar zijn buik... laatste stukje lukt niet. Dan wordt hij boos. En tummy time is wel minder... zit liever tegen ons aanleunend, rechtop. Begint nu ook meer zijn hoofd naar voren te duwen... als een soort buikspier oefening. Maar.... ik hou nog steeds rekening er mee dat er een soort terugval kan komen😇😆