447 Reacties

één maand geleden

“Ze leren zoveel tijdens sprong 4/slaagregressie” De nieuwe skills van mijn dochter 🤪:

één maand geleden

Ik ben zooooo moe.... Dochtertje is 17 weken. Doet al weken maar 3/4 dutjes van een halfuur per dag. Ook wordt ze snachts ieder uur á 2u wakker.. ik heb het geduld en de energie niet meer om haar in slaap te wiegen dus leg ik haar maar aan de borst.. ik vraag me af hoelang ik dit nog ga volhouden... 😣

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Ik ben zooooo moe.... Dochtertje is 17 weken. Doet al weken maar 3/4 dutjes ...
Zo herkenbaar zo herkenbaar wanneer houdt het op hé.. :)

één maand geleden

Reactie op AbigailT

Hier ook al aan de gang, maar onze dochter slaapt overdag juist heel kort. ...
Ik heb precies hetzelfde zo herkenbaar, lastig hé wat is wijsheid.. :)

één maand geleden

Is het tijdens sprong 4 ook mogelijk dat enkel de dutjes overdag moeizaam gaan? Maar de nachten best wel oké blijven?

één maand geleden

Reactie op MDKF

Is het tijdens sprong 4 ook mogelijk dat enkel de dutjes overdag moeizaam g ...
Dat hebben wij hier ook! Even afkloppen!!!

één maand geleden

Reactie op AbigailT

Hier ook al aan de gang, maar onze dochter slaapt overdag juist heel kort. ...
Wij hebben precies dit! Ik geef 1x voeding extra in de nacht nu, de rest van de keren helpen we hem in slaap. De rocket aan de co-sleeper is misschien valsspelen, maar werkt wel mee!

één maand geleden

Reactie op jvdp24

“Ze leren zoveel tijdens sprong 4/slaagregressie” De nieuwe skills van mijn ...
Hahahaha hardop om gelachen; dit zou zo onze dochter kunnen zijn 😂

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Ik ben zooooo moe.... Dochtertje is 17 weken. Doet al weken maar 3/4 dutjes ...
Zo herkenbaar.. ben er vandaag ook zo klaar mee. Ben de hele dag bezig met checken of ze niet oververmoeid raakt en haar in slaap krijgen. Kom aan niks anders toe

één maand geleden

Iemand die erge darmkrampen en hele vieze scheten herkent? Hoor haar darmen de hele dag door zo hard rommelen. We zijn ook net bezig met nieuwe koemelkvrije voeding en mijn gevoel zegt dat daar het probleem vandaan komt, maar toch even checken hier. Lastig lastig..

één maand geleden

Reactie op MaartjeKVD

Iemand die erge darmkrampen en hele vieze scheten herkent? Hoor haar darmen ...
Toevallig, hier precies het zelfde verhaal.. begin ook te twijfelen of het door de voeding komt..

één maand geleden

Reactie op AbigailT

Hier ook al aan de gang, maar onze dochter slaapt overdag juist heel kort. ...
Ik leg haar ook maar gewoon aan. Het enige wat haar weer doet slapen in de nacht. Er komt vanzelf een moment dat de sprong klaar is en ze niet meer komt hoop ik.

één maand geleden

Reactie op dando

Toevallig, hier precies het zelfde verhaal.. begin ook te twijfelen of het ...
Toevallig ook twijfels bij Pepti?

één maand geleden

Reactie op MaartjeKVD

Toevallig ook twijfels bij Pepti?
Wij zijn van Pepti naar Neocate gegaan.

één maand geleden

Denk dat mijn dochter sprong 4 in gaat. Naast de hel van slecht slapen, welke vaardigeheden merken jullie op?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Denk dat mijn dochter sprong 4 in gaat. Naast de hel van slecht slapen, wel ...
Rollen, vanalles in haar mond stoppen, lachen met geluid

één maand geleden

Ik ga mij nu nog meer zorgen maken 🫣. Ik lees zoveel rampenverhalen over sprong 4. Mijn dochtertje zit er nu middenin en tot nu toe merken we alleen de leuke dingen van de sprong. En de niet te stillen honger, maar niet meer melk willen, nee mevrouw proeft alles wat los en vast zit en wat ze maar beetje veilig kan eten gaat naar binnen 😱. Alleen overdag is mevrouw van Doornroosje naar alles behalve gegaan. Snachts slaapt ze meestal zo'n 6 tot 8 uur door. Nu mijn zorgen. Wanneer breekt hier de hel los? Zodra ik vanaf volgende week weer werk? Bewust 3 weken geleden al bij de gastouder gestart vanwege die verwachtte sprong 4 hel 😅. Dus eigenlijk zoek ik nu tips wat ik mijn bijna 16 weken oude meisje te eten kan geven naast ellas kitchen 4+ maanden en broodkorstjes.

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Ik ben zooooo moe.... Dochtertje is 17 weken. Doet al weken maar 3/4 dutjes ...
Ik weet helemaal wat je voelt.. Je wordt er moedeloos van he? Onze zoon is 15 weken oud en zit sinds 2 weken in sprong 4. Is oververmoeid, doet hazenslaapjes, wil alleen in slaap gewiegd worden, ‘s nachts elk uur wakker, huilt veel, is heel onrustig in z’n slaap (beweegt veel met benen en handen), darmen hoor je bewegen. Soms denk ik zou hij een allergie hebben of gevoelig zijn voor koemelk. Door die slechte nachten kom je ook echt in een negatieve spiraal terecht 😔

één maand geleden

Reactie op LFlamingo

Ik weet helemaal wat je voelt.. Je wordt er moedeloos van he? Onze zoon is ...
Ah! Dat komt dus meer voor? Dat hele onrustige slapen? Hij wordt er niet wakker van, ik wel 🙈 Constant maaien met armen en benen en inderdaad die darmen De ochtenden gaan hier super..tot het middagslaapje zich aandient. Dan begint de ellende. Huilen, huilen en nog eens huilen. Doodmoe zijn maar vechten tegen de slaap. Ik heb hem gister einde vd middag op zijn buik gelegd, in pure wanhoop. Viel direct in slaap en die heeft ruim 2 uren geduurd 🤷‍♂️

één maand geleden

‘S nachts gaat het hier nog oké, wel opeens veel moeite in t begin van de nacht want dan wil ze elk uur borstvoeding, dan vanaf half 1 of half 2 slaapt ze wel weer een lange ruk tot 7 ongeveer. Maar nachten hiervoor kwam ze elke 3 uur! Nja het is elke keer weer anders haha Overdag slapen lukt 0x meer in dr bed, alleen op ons terwijl we op de yogabal bouncen.. net stiekem weer even geprobeerd op de bank te zitten maar dan gaat ze gelijk huilen 😅