447 Reacties

één maand geleden

Reactie op MirandaKS1987

Vanmorgen om half 6 je baby op de buik in bed vinden voor de eerste keer, t ...
Die van ons probeerde het ook (kan het ook, buiten de cosleeper dan ), maar het was niet helemaal gelukt 😅 Nu maar over naar het ledikant.

één maand geleden

Hoe leren jullie je kindje zelfstandig in slaap vallen? Onze dochter kan dit echt niet maar heb zonet gelezen dat de slaapregressie pas overgaat als ze zelfstandig kunnen inslapen… .

één maand geleden

Bij ons was slapen overdag altijd drama. Uren wiegen, lopen, zingen en vooral niet in haar eigen bedje willen slapen, maar alleen op mij. Nu leek het de goede kant op te gaan. We blijven oefenen met slapen in het bedje. Kunnen haar nu vaak snel in slaap krijgen met wiegen en wachten dan 5 min en dan kunnen we haar steeds vaker weg leggen in haar bedje. Gister ineens 2x bijna 2 uren geslapen. Helemaal trots. Wat krijgen we er voor terug een terror nacht. De nachten gaan eigenlijk altijd wel oké. Rond 21:00 slapen en dan komt ze rond 2:00 en 5:00. Ze slaapt daarna tot 8 door. Maar wat we vannacht hadden was verschrikkelijk. Zou dit 1 maling zijn of zitten we nu in een slaapregressie ? Ik heb haar nu elke keer gevoed. Maar wat moet ik ook anders ? Ze wil geen speen. Troosten in bed lukt nooit.

één maand geleden

Reactie op Bootje86

Die van ons probeerde het ook (kan het ook, buiten de cosleeper dan ), maar ...
Hoe is het mogelijk he. Mijn zoontje ligt nu ook elke keer dwars en dan huilen😢🤣

één maand geleden

Reactie op MDKF

Onze dochter trakteerde ons zonet op een eerste schaterlach. Extra teken da ...
Zeker! De schaterlachjes vind ik het mooiste aan deze sprong 😍

één maand geleden

Nog meer mama's die vandaag hun baby voor de 278e keer weer in slaap aan t wiegen zijn in de draagzak? 😂

één maand geleden

Reactie op nadine1995xx

Nog meer mama's die vandaag hun baby voor de 278e keer weer in slaap aan t ...
Een yoga bal werkt ook goed 😜

één maand geleden

Reactie op MDKF

Hoe leren jullie je kindje zelfstandig in slaap vallen? Onze dochter kan di ...
Hier lukte dit de eerste maanden absoluut niet. Alleen maar draagzak. Ik werd er moedeloos van. Hier nu een slaapzakje aan zodat ze doorheeft dat het bedtijd is. Zodra ik maar iets van vermoeidheid bij haar bespeur start ik hiermee om te voorkomen dat ze over haar slaap heen gaat. Daarna met een zij-slaap kussentje in de co-sleeper leggen en speentje in. Ik klop op haar billen/rug tot ze haar ogen dicht doet en blijf er dan nog even bij staan met mijn hand op haar buik. Ze spuugt regelmatig de speen uit en dan doe ik die rustig weer in en aai even over haar neusje. Engelengeduld was er voor nodig en nog steeds weleens, maar ze doet voor het eerst slaapjes in eigen bed en dat geeft zooooo veel rust. Het is echt een investering geweest qua tijd, maar zo blij dat ze het onder de knie krijgt nu. Gebeurde ook best snel. Na een dag ging het al beter. Nog zitten er weleens dagen tussen dat ik constant naar boven loop om haar weer even op haar rugje te kloppen of speen terug te geven, maar ze leert eindelijk zelfstandig slapen.

één maand geleden

Onze meid komt in de nacht helaas 6x op het moment. Het zal de sprong en slaapregressie zijn.. ze wil dan aan de borst en slaapt daarna redelijk vlot verder. Is dit verstandig om te doen? Aangezien ze in deze sprong/regressie leren om slaapjes te koppelen. Het lijkt me dat dit sowieso gebeurt toch? Ondanks hoe ik het op dit moment aanpak in de nacht?

één maand geleden

Na 1 hele slecht nacht was vanacht wel weer oké. Toch maar geen sprong dan? 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Hoe veel weken duurde de slaap regressies (in de nacht)? Het is na 5 weken best pittig nog normaal te functioneren 😅

één maand geleden

Reactie op reneelalala

Hoe veel weken duurde de slaap regressies (in de nacht)? Het is na 5 weken ...
Bij ons ook een weekje gaande, mag toch niet hopen dat het 5 weken gaat duren? 😭

één maand geleden

Hier lijkt het einde nabij. Dochtertje slaapt de afgelopen 2 nachten van ongeveer 23.00 tot 4u dan een voeding en slaapt dan verder tot ongeveer 6u. Dan wilt ze ook wel verder slapen, maar alleen op mama. En dat gebeurt dan ook nog tot een uur of 9, dan is ze wakker. Ook de dutjes overdag gaan steeds beter!

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Hier lijkt het einde nabij. Dochtertje slaapt de afgelopen 2 nachten van on ...
Oh wat fijn! Hoe lang duurde het hij jullie?

één maand geleden

Gillen en schreeuwen jullie kindjes ook zo hard van plezier? Hier de hele dag door aan het gillen 😂

één maand geleden

Reactie op hilde06

Gillen en schreeuwen jullie kindjes ook zo hard van plezier? Hier de hele d ...
Jaaa!!

één maand geleden

Reactie op Anoniem0852

Oh wat fijn! Hoe lang duurde het hij jullie?
Ongeveer 3 weken

één maand geleden

Reactie op hilde06

Gillen en schreeuwen jullie kindjes ook zo hard van plezier? Hier de hele d ...
Ja, heerlijk!

één maand geleden

Sam lijkt nu er midden in te zitten. Sliep door van 18.30 tot 07.30 standaard. Nu sinds paar dagen komt die standaard om 00.00 en om 05.00 uur en is om 05.00 uur dan ook klaarwakker 😒 ik denk dat dit typisch sprong 4 is he ?

één maand geleden

Reactie op Madoo

Sam lijkt nu er midden in te zitten. Sliep door van 18.30 tot 07.30 standa ...
Dat zijn nog eens fijne tijden… hier slaapt meneer niet als ie wakker is in de nacht 🤣