447 Reacties

25 dagen geleden

Reactie op malouna

Ja! Blender geluid, niezen, gapen of een brommer. Echt om de meest knullige ...
Gek toch haha. Zal dan wel bij de sprong horen. 🫠

25 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Meer mensen die ervaren dat hun kindje overal van schrikt? Hier schrikt hij ...
Nee, wel alerter op geluid en niet blij met sommige geluiden, zoals de stofzuiger. Vooral boos. Wij hebben ook een hond die heel blij kan blaffen, daar schrikt ze niet van, dus misschien wel wat gewend 🙈

25 dagen geleden

Reactie op NikitaAshley

Yep hier ook, mijn zoontje is nu 17 weken. Kwam voorheen pas om 5/6 uur voo ...
Ik herken plotseling weer een nachtvoeding en wat kletsen. Niet elk uur wakker en dan druk zijn en kletsen. Huilt je kindje dan ook? Zo niet, dan kan hij misschien nog niet de ene slaap cyclus aan de volgende plakken en is hij even wakker. Misschien is de taalsector van sprong 4 nu aan de beurt. Onze meid lijkt daar nu ook mee bezig, ook 17 weken oud

25 dagen geleden

Reactie op NikitaAshley

Yep hier ook, mijn zoontje is nu 17 weken. Kwam voorheen pas om 5/6 uur voo ...
Ohh niet fijn voor jou maar ik herken dit mega erg. Alleen wss het hier 4 uur voor nachtvoeding en nu echt idd 130 en 5 a 530. Soms opeens alleen om 3 uur voeding. En hier duurt het ook echt al 4 weken! Hoelsng moet zon regressie duren pfdf

25 dagen geleden

Reactie op NikitaAshley

Yep hier ook, mijn zoontje is nu 17 weken. Kwam voorheen pas om 5/6 uur voo ...
Hoe lang duurde het totdat je zoontje kon rollen? Mijn baby is snachts elk uur wakker en is bezig met grijpen en babbelen maar totaal nog niet met rollen. Vraag me af of ze in sprong 4 zit want ben nu al gesloopt haha.

25 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Hoe lang duurde het totdat je zoontje kon rollen? Mijn baby is snachts elk ...
Heel veel overdag in de box leggen. Dit was bij ons wel t begin. Heel vervelend maar het gaat echt voorbij. Elke keer na slaapje in de box. Bij ons hielp de opvang ook heel erg mee. Hij rolt nu echt heel goed! En de nachten zijn weer rustig.

25 dagen geleden

Wat is deze periode pittig zeg! Hoe lang gaat dut duren?! Onze dochter is van 29-3 (volgens de app nog een paar dagen sprong 4, maar het lijmt erger te worden ipv minder) en vandaag max 2u geslapen overdag bij elkaar opgeteld. Niet weggelegd willen worden en als je haar even alleen op gaar speelkleed legt begint ze re huilen. Kan bijna niet weglopen. Als je dan bij/met haar bent is ze vrolijk, maar loop je weg dan is het huilen. Zeer vermoeiend! In de nacht komt ze ook nog om de 3u voor voeding. Al een paar weken lang, pffff pittig icm werk!

24 dagen geleden

Overdag gewoon 3 uren tussen de voeding. In de nacht 2 uren of korter nu al meerdere dagen. Wanneer stopt dit ik ben zo moe 😩

24 dagen geleden

Reactie op IngeBrum

Wat is deze periode pittig zeg! Hoe lang gaat dut duren?! Onze dochter is v ...
Onze dochter is van 9 april en sinds een paar dagen is het ook raak hier. Ik had het ook veel eerder verwacht

24 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Hoe lang duurde het totdat je zoontje kon rollen? Mijn baby is snachts elk ...
In totaal wel 3 weken ongeveer. Hij was het al een tijd aan het proberen, maar duurde even voordat het lukte. Maar elk kind is daarin anders! Aan alle andere moeders die hebben gereageerd: hang in there. Jullie doen het super goed en this too shall pass💘

24 dagen geleden

Vannacht heeft meneer doorgeslapen van 22:00 tot 06:30! Zou dit het einde zijn van de sprong en regressie of is het gewoon toevallig een goede nacht? Ik houd mn hart vast. Niets zo veranderlijk als een baby 😂

24 dagen geleden

Reactie op malouna

Vannacht heeft meneer doorgeslapen van 22:00 tot 06:30! Zou dit het einde z ...
Ik hoop het voor jullie! Hoe lang heeft jullie lastige fase geduurd? Neem aan dat jullie baby ook weer ‘s nachts wakker was?

24 dagen geleden

Letterlijk niets is hier goed. Geen speelmat, geen box, geen sitter, niet in mijn armen. Ofja alles voor 2 minuten. Kan enkel lachen de eerste minuten na haar dutjes van max. 45min. Verlengen lukt niet. In slaap vallen gaat ook gepaard met veel geween.

24 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Ik hoop het voor jullie! Hoe lang heeft jullie lastige fase geduurd? Neem a ...
Pfoe, lang. Hij heeft al sinds halverwege juli duidelijk last van de sprong. En slapen is de afgelopen 2 weken echt lastig geweest. Overdag heel moeilijk en ‘s nachts elke 2 uur voor voeding wel. Hij kan overigens nog niet omrollen van rug naar buik, wel andersom.

24 dagen geleden

Reactie op malouna

Pfoe, lang. Hij heeft al sinds halverwege juli duidelijk last van de sprong ...
Aha! Het valt hier tot nu toe nog mee. Hoop zo dat het zo blijft. Onze zoon is 16 weken morgen (va uitgerekende datum 17 weken) Hij wordt nu 1x in de nacht wakker, maar niet vanwege honger. Eerder sliep hij al wel door. Ik geen kv trouwens.. En overdag vaker wakker in z’n slaapjes. Soms lukt het wel ze te verlengen soms niet. Terwijl dit voorheen goed ging.. Ik vind dit al heftig, laat staan als ik nachten zoals jullie krijg

24 dagen geleden

Vandaag bij godsgratie in de draagzak een uur en tien minuten geslapen🙌 Hopelijk gaat het helpen met de nacht. We gaan vannacht op vakantie dus kunnen wel wat slaap gebruiken haha

23 dagen geleden

Pfff echt geen pijl op te trekken op hoe de nachten gaan.. wat wel elke avond hetzelfde is is dat ze heeeeel moeilijk de nacht ingaat en echt pas heel laat, 23u ofzo uiteindelijk echt, anderen die dat herkennen?

23 dagen geleden

Is flesjes opeens niet meer uitdrinken en vaak melk terug geven ook iets typerend?

23 dagen geleden

Reactie op MDKF

Is flesjes opeens niet meer uitdrinken en vaak melk terug geven ook iets ty ...
Herkenbaar hier! Ook minder drinken en veel terug geven

23 dagen geleden

Wij zijn er officieel uit! Echt genieten van ons meisje op het moment, ze heeft allemaal nieuwe "trucjes" (hallo tenenvreter) en maakt nog leuker contact. Dutjes overdag gaan weer iets beter en gisternacht voor het eerst sinds de geboorte van 23.30-7.00 doorgeslapen! Vannacht van 22.00- 4.30 dus ook echt weer stuk beter 😊 dus dames het wordt beter haha! Hoop dat dit iemand helpt en wat moed geeft ❤️