447 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op nadine1995xx

Wij zijn er officieel uit! Echt genieten van ons meisje op het moment, ze h ...
Wat fijn zeg! Heerlijk! Ik wacht ook op dat moment haha, van wanneer is ze?

23 dagen geleden

Reactie op MDKF

Is flesjes opeens niet meer uitdrinken en vaak melk terug geven ook iets ty ...
Jup! Hier ook!

23 dagen geleden

Onze kleine is gaan oprollen, super trots. Maar doet dit ook vooral in de nacht en komt op zijn gezicht terecht. We vinden dit super spannend en ik slaap daardoor paar paar uurtjes per nacht. Hij kan zelf ook nog niet terug draaien. Hoe gaan jullie hiermee om?

23 dagen geleden

Reactie op lieke112233

Onze kleine is gaan oprollen, super trots. Maar doet dit ook vooral in de n ...
Ik merkte bij ons/hem in het begin veel onrust/irritatie als hij weer op zijn buik lag. Nu, een weekje later, is hij er zelf relaxter onder en moppert ie niet zo meer als hij op zijn buik draait en valt ie heerlijk in slaap. Als ie op zijn buik kan draaien en zijn hoofd kan optillen dan kun je ervan uitgaan denk ik dat ie een andere houding aanneemt als hij het benauwd krijgt. Duurde hier dus even voordat hij het door had (gezicht draaien), maar komt dus goed!

22 dagen geleden

Pfoe, ik hoop dat het snel voorbij gaat. Onze kleine meid van 23-04 is al een week een nachtbraker. Veel wakker, niet meer in slaap krijgen. Ze is nu ook alweer vanaf 4 uur wakker, niet in slaap te krijgen. Naar bed krijgen in de avond is ook al een ding, beginnen 7 uur en slaapt uiteindelijk half 9. We zitten op dit moment in Griekenland en hebben de tijd voor haar maar had mijn nachten op vakantie niet zo heftig verwacht.

21 dagen geleden

Bij ons duurt sprong 4 of slaapregressie of tegelijk?? Voornamelijk heel erg lang! Bij meer mensen al ruim 4 weken bezig?? Vannacht gaat me kleintje heerlijk een nachtje naar oma en ik kijk er zo naar uit ff een nachtje bij te tanken 😳

21 dagen geleden

Reactie op Lindahermans

Bij ons duurt sprong 4 of slaapregressie of tegelijk?? Voornamelijk heel er ...
Hier ook al een 3-tal weken. Geniet van vanavond mama’tje ❤️

21 dagen geleden

Reactie op Lindahermans

Bij ons duurt sprong 4 of slaapregressie of tegelijk?? Voornamelijk heel er ...
Wij gaan de 5e week nu in van maximaal om de 3 uur drinken en korte slaapjes overdag. Wat fijn dat je lekker kan bijtanken vannacht! Enjoy! 💜

21 dagen geleden

Reactie op Mghvanmulken

Wat fijn zeg! Heerlijk! Ik wacht ook op dat moment haha, van wanneer is ze ...
Ze is van 9 april ! Was voor ons ook echt even uitzitten hoor, we waren allebei kapot maar is nu een wereld van verschil ❤️

21 dagen geleden

Reactie op SA2021

Hier precies hetzelfde! Zodra mijn moeder tegen haar praat komt er een prui ...
Hier ook! Alleen is dit nog niet structureel aanwezig. Zo komt er een pruillipje en zo ook weer niet... Geen idee of dit al echt eenkennigheid is of dat ze nu gewoon meer bewust is dat het niet meer papa of mama is. Vaak als ik haar dan even overneem dan kan ze weer naar de ander lachen. Als ik haar dan weer 'terug geef' is het vaak ook weer goed.

20 dagen geleden

Met hoeveel weken hadden jullie de pittigste tijd en met hoeveel weken was het voorbij? Wij hebben denk iets minder als een week met de nachten en overdag liggen tobben met de slaap, ben geen uren bezig geweest want wakker is gewoon wakker. Ze was niet extreem huilerig of hangerig. Wilde niet altijd weggelegd worden maar niet vervelend ofzo. Slaapt nu al een paar dagen overdag lange dutjes van 2/2.5 u en snachts zo goed als door. Rolt nu van rug op haar buik en slaapt dan heel diep op d'r buik echt een buikslaper zoals ik ook ben. Ze is nu 4 maanden en 1 dag om precies te zijn.

19 dagen geleden

We gaan de 5e week in en het wordt alleen maar erger hier haha. Vanaf 19:30 (bedtijd) Max 1,5 uren slapen en elke keer borstvoeding willen. Neemt veel van mij! Overdag slaapt ze vanaf de geboorte voornamelijk in de draagzak. Ik kon haar 1 x per dag in bedje in slaap krijgen na een voeding. Tot sprong 4 begon….

19 dagen geleden

Hoe houden jullie het een beetje vol? Nu na 4 weken elke nacht om de 3 uur (max) voeden en overdag korte dutjes dus chagrijnige baby merk ik echt dat het me een beetje begint op te breken 😅

19 dagen geleden

Reactie op saffiee

Hoe houden jullie het een beetje vol? Nu na 4 weken elke nacht om de 3 uur ...
Om de 3 uur zou luxe zijn voor mij haha. Hier om de 1,5 max

18 dagen geleden

Ik dacht dat we door de slaapregressie heen waren maar helaaas, we zijn gefopt door een paar goede dagen. Het lijkt nu weer allemaal extra moeilijk. Zoveel strijd met in slaap komen en in de nacht is meneer continu het rollen aan het oefenen. Alleen vannacht al 4x een voeding gehad. 😅

18 dagen geleden

Reactie op Lalala-Sarah

Om de 3 uur zou luxe zijn voor mij haha. Hier om de 1,5 max
Ohhh wat pittig zeg. Hopelijk is deze fase snel voorbij

18 dagen geleden

Het is hier super wisselend qua slapen. De ene keer slaapt ze direct en hoef ik geen een keer terug. Sommige dutjes zijn lang, anderen kort. Nu net was ik een uur bezig om haar in slaap te krijgen. Geen pijl op te trekken! Meer die dat hebben?

18 dagen geleden

Reactie op Hjc29

Het is hier super wisselend qua slapen. De ene keer slaapt ze direct en hoe ...
In hetzelfde schuitje. Ze slaapt snachts prima van 8 tot 7 ongeveer. Maar overdag max 3 x 45 min en nog ern klein dutje. S avonds daardoor compleet oververmoeid.

18 dagen geleden

Reactie op Hjc29

Het is hier super wisselend qua slapen. De ene keer slaapt ze direct en hoe ...
Ja hier ook. Was ook nu ineens een uur bezig... zo wisselend. De ene avond niets aan de hand, andere avond drama. Overdag hetzelfde. Dat was vandaag ook niet veel en een strijd.

17 dagen geleden

Reactie op malouna

Ik dacht dat we door de slaapregressie heen waren maar helaaas, we zijn gef ...
Pffff ja hier ook 🤯 Zelfs in haar slaap of tijdens het drinken gaat ze rollen. Vannacht was ze weer elke 2 uur wakker ook en overdag alleen in de kinderwagen slapen, als ze in de buurt van haar of ons bed kwam ging ze gelijk schreeuwen 😳