440 Reacties

één maand geleden

Reactie op MBBB.

Alles wat genoemd wordt door TS. Maar dit was bij ons anderhalve week. Sind ...
Kijk daar hoop ik ook op! Hier sprong 4 en de nachten zijn drama (net op vakantie) hoop zo dat het daarna beter gaat. Idd hier ook veel slapen overdag, waardoor ik dacht dat hierdoor de nachten zo rommelig verlopen.

één maand geleden

Reactie op mbw90

Zijn er meer baby’s die overdag maar bij elkaar 1/2 uren slapen? Ik ben rad ...
Ja sinds gisteren...wij zitten in een verbouwing, dus daar heb ik stress van, stress van haar slechte slapen dus ik vermoed dat ons dametje ook alles aanvoelt en niet meer wil slapen.. Alleen de draagzak. Helpt dit bij jou?

één maand geleden

Jullie ook zo een moeite met een slapende baby wegleggen? Het is echt krijsen zodra ze het matrasje raakt. Heb soms het gevoel dat ik de hele dag bezig ben met haar te laten slapen 🥴

één maand geleden

Hier ook. Mijn dochter is volgende week 4 maanden maar zit er nu al in! ( Ze loopt ook al heel ver in der ontwikkeling zo doet ze het schaterlachen al en bubbeltjes maken met spuug. En omrollen naar der rug en naar de andere kant ) Mijn dochter sliep altijd netjes van 08.30 tot 10.30. ( nu moet ik haar tussendoor op haar zij weer leggen en slaapt ze verder ) Ze sliep altijd goed van 12.15 tot 14.30 en nu maar tot 13.30 uur. Namiddag dutje was altijd van 16.00 tot 17.00. ( en nu helemaal niet of maar een half uurtje. ) 19.00 uur na de fles sliep ze altijd vrijwel meteen. Nu moet ik haar in slaap wiegen eerder slaapt ze niet. 22.30 laatste fles en die gaat ( even afkloppen ) gelukkig nog goed.

één maand geleden

Reactie op Liantje1989

Heeft een van jullie baby's ook opeens meer ontlasting? Hier ook drama met ...
Herkenbaar. Hier ook. Zuur en heel veel. Poept 2 x per dag. Meestal maar 1 x.

één maand geleden

Reactie op AEMM

Hier ook. Mijn dochter is volgende week 4 maanden maar zit er nu al in! ( Z ...
Hoe doe je dat , met die laatste fles? Ik doe 19.00 uur en dan rond 23.30 uur nog eens. Maar die laastste is echt een worsteling.

één maand geleden

Reactie op JW82

Hoe doe je dat , met die laatste fles? Ik doe 19.00 uur en dan rond 23.30 u ...
Ze krijgt om 18.30 de fles omdat ze vanaf 17.00 wakker is en dan 4 uur daarna weer.

één maand geleden

Reactie op JW82

Hoe doe je dat , met die laatste fles? Ik doe 19.00 uur en dan rond 23.30 u ...
En dan is ze misschien te moe? Ik weet t niet. Die van ons is echt een droom voeding.

één maand geleden

Reactie op AEMM

Ze krijgt om 18.30 de fles omdat ze vanaf 17.00 wakker is en dan 4 uur daar ...
Ja hier ook om de 4 uur. Maar sinds 3 dagen is hij volledig in coma en niet wakker te krijgen. Drinken is dan ook een drama. Maar zonder die fles krijgt hij echt veel te weinig voeding en grotere flessen kan hij niet aan. We zitten op 5 x 150cc en dat is meestal al spugen/niet helemaal leegdrinken

één maand geleden

Reactie op sanne2189

Hebben jullie ook dat je baby ineens wel 6x per dag naar bed kan/moet omdat ...
Viel mij vandaag op en nu vannacht veel wakker dus hij zal in de sprong zitten nu 15.5 week

één maand geleden

Reactie op Shannen11

Mijn kleine meid slaapt in 1x veel idd!
Overdag

één maand geleden

Reactie op JW82

Ja hier ook om de 4 uur. Maar sinds 3 dagen is hij volledig in coma en niet ...
Hi, dit hadden wij ook, cb heeft toen gezegt volg jou kindje maar, probeer eens zonder de laatste fles. Ze komen namelijk echt wel als ze honger hebben en op een bepaald moment hoeft de voeding niet meer te worden bijv van 150cc naar 180cc, de flessen blijven gelijk of verminderen is echt heel normaal! Wij voegen ook bij elke fles een schepje johannes broodpitmeel om het spugen te verminderen.. ik hoop dat je hier iets aan hebt

één maand geleden

Onze dochter zit er nu sinds een week of drie in, maar je merkt wel dat het steeds heftiger wordt. Waar ze voorheen de perfecte slaper was, probeert ze in haar slaap nu de hele nacht om te rollen. Dit lukt echter nog niet. We draaien haar dan weer naar haar rug en houden haar even stil. Ze valt dan weer in slaap. Dit is helaas wel 7 keer vannacht gebeurt. Iemand ervaringen of tips? Kan me voorstellen dat het alleen maar erger wordt als ze straks wel op haar buik kam draaien, maar nog niet terug 😅. Gelukkig huilt ze niet en als ik er echt geen zin meer in heb, slaapt ze verder tussen ons in, in bed.

één maand geleden

Ah zo fijn dit te lezen! Ik zit sinds ruim een week ook in dit proces! Soms zo frustrerend dus de herkenning is zo prettig. Ons lieve mannetje kan opeens krijsen tijdens het drinken aan de borst en dan moet ik overgaan op een flesje. Ook voelt hij het inderdaad al aankomen als hij moet slapen en dan vecht hij nog harder tegen zijn slaap. Het in slaap vallen duurt vaak 20 minuten en dan slaapt hij er maar 30 😅 in mijn armen kan hij dan weer langer doorslapen. Ook ‘s nachts heeft hij nu de neiging om de twee uur wakker te worden en vaak wil hij dan ook drinken! Het is wat allemaal 😮‍💨 Maaaaaar ook ik zie de geweldige ontwikkelingen die hij doormaakt en ben super trots op hem! Dat is dan weer echt genieten ☺️

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ja sinds gisteren...wij zitten in een verbouwing, dus daar heb ik stress va ...
Ja draagzak wel!

één maand geleden

Ons zoontje drinkt echt veel te weinig. Maar is wel voldoende gegroeid. Maar maak me toch wat zorgen…

één maand geleden

Reactie op JW82

Ja hier ook om de 4 uur. Maar sinds 3 dagen is hij volledig in coma en niet ...
Hier geeft ze inderdaad ook wat meer terug. Voorheen ook nooit last van gehad. Ik ga er maar vanuit dat t door de sprong komt en de slaap regressie want die hebben ze ook nog rond 4 maanden.

één maand geleden

Reactie op JW82

Hoe doe je dat , met die laatste fles? Ik doe 19.00 uur en dan rond 23.30 u ...
Hier fles van 23.30 afgehaald en zorgt hier voor een betere nachtrust!!

één maand geleden

Reactie op Kkraaij

Hier fles van 23.30 afgehaald en zorgt hier voor een betere nachtrust!!
Kom je dan wel op voldoende voeding? Daar zit mijn twijfel

één maand geleden

Mijn zoontje is bijna 12 weken maar herken zo veel in jullie verhalen hier. Zou hij nu al in deze sprong kunnen zitten?