447 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Zijn er moeders die merken dat de nachten beter gaan na de slaapregressie?
Mijn dochtertje slaapt sinds een week door tot 07.00/08.00 ☺️❤️

12 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje slaapt sinds een week door tot 07.00/08.00 ☺️❤️
Sliep ze voorheen ook door?

12 dagen geleden

Reactie op Meike5

Nou ik heb goede hoop. Na weken gespook in de nacht, ene keer erger als de ...
Geef je borst of flesvoeding?

12 dagen geleden

Reactie op XxNon

Geef je borst of flesvoeding?
Fles

12 dagen geleden

Reactie op ninasophiaaa

De nachten gaan hier weer super goed!! Komt maar 1x voor borstvoeding de af ...
Yes! Hier ook🤣. Dacht dat mijn 2e zoon wat rustiger was qua ontwikkelen maar die haalt gewoon de 1e in straks. Mijn zoontje kan bijv ook echt de hele dag op zn buik spelen. Die wilt eigenlijk liever niet op schoot vooral spelen als die wakker is. En nu dan dus idd dat tijgeren! Hij rolde ook al toen die nog geen 3 maanden was. Dan lees ik hier over inbakeren. Dat kan hier al heel lang niet meer!

12 dagen geleden

Reactie op Meissie1990

Sliep ze voorheen ook door?
Nee, voorheen kwam ze rond 03.00 en 06.00 , tijdens de slaapregressie om de 1.5/2u

12 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

Nee, voorheen kwam ze rond 03.00 en 06.00 , tijdens de slaapregressie om de ...
Oké. Ben benieuwd. Wij mogen sowieso niet klagen, maar hoop dat onze zoon weer tot 07.00/07.30 door gaat slapen. Dat deed hij 1,5 maand geleden wel 😊.

12 dagen geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje slaapt sinds een week door tot 07.00/08.00 ☺️❤️
Wow wat fijn!! Vanaf hoeveel weken ging ze dat doen? Zijn de slaapjes overdag nu ook langer dsn 45min?

12 dagen geleden

Reactie op Meike5

Nou ik heb goede hoop. Na weken gespook in de nacht, ene keer erger als de ...
Heel fijn!! Deed je kindje dit voor de slaapregressie ook? Hoeveel weken is hij/zij nu? En zijn de slaapjes overdag nu langer dan 45min? Een hoop vragen🤣

12 dagen geleden

Reactie op Saar1705

Heel fijn!! Deed je kindje dit voor de slaapregressie ook? Hoeveel weken is ...
Ja hij sliep vanaf week 5 al door (23.00-5.30). Hij is morgen 5 maanden. slapen overdag gaat goed, dat is sowieso niet heel slecht geweest. Maareg, tis pas 1 nacht hoor, wie weet is het vannacht weer anders ☺️

12 dagen geleden

Meer baby's die nu 19 weken zijn maar waarbij het nogsteeds mega wisselend is? Merk dat ik de ene dag vriendinnen app dat ik denk dat het klaar is en mezelf alweer gelukkig prijs en het andere moment hebben we weer dagen van niet willen eten, jengelen en bijna geen slaapjes willen. Nachten net zo.

12 dagen geleden

Reactie op MaartjeKVD

Meer baby's die nu 19 weken zijn maar waarbij het nogsteeds mega wisselend ...
Hier ook heel wisselend! Iedere dag (en nacht) is het weer een verrassing. En vaak is dat heeeelemaal niet zo'n leuke verrassing haha. We kijken uit naar het moment dat alles wat meer stabiel is 😬

11 dagen geleden

Reactie op MaartjeKVD

Meer baby's die nu 19 weken zijn maar waarbij het nogsteeds mega wisselend ...
Same. Wel opvallend dat de nachten nadat ze die dag naar de crèche ging een stuk beter gaan steeds.

11 dagen geleden

Reactie op ninasophiaaa

De nachten gaan hier weer super goed!! Komt maar 1x voor borstvoeding de af ...
Te vroeg gejuicht helaas haha, vannacht kwam ze weer elke 1,5 uur… Ze wil wel sinds afgelopen dagen eerder de nacht in, rond 20u, ipv pas na 22u zoals het eerder was

11 dagen geleden

Voor degene die er al vanaf zijn, eindigde het ook echt hetzelfde als wanneer oei ik groei zei? Hier staat namelijk nog 3 dagen, onze zoon is een week vroeger begonnen met de sprong en ik word helemaal gek... Ik ben zo bang dat het nog langer dan die 3 dagen gaat duren. Bij mijn dochter was dat in iedergeval wel altijd...

11 dagen geleden

Reactie op MaartjeKVD

Meer baby's die nu 19 weken zijn maar waarbij het nogsteeds mega wisselend ...
Yep. Hier vandaag 19 weken en het wisselt enorm…

11 dagen geleden

Overdag kan zoon van 19 weken zelf in slaap vallen. ‘s Avonds is een ramp. We zijn wel twee uren bezig. En wat doe je dan? Ik wil best een soort v slaaptrainen maar hij is helemaal overstuur waardoor je hem wel moét wiegen. Hoe doen anderen dit? zucht

11 dagen geleden

Nog baby’s die bij bedtijd na 1 slaapcyclus weer wakker worden? Meestal valt ze bij haar laatste fles in slaap maar wordt dus na 45min terug wakker en zit dan te lachen en is het een hel om haar opnieuw te doen slapen. Overdag gaat het trouwens ook zo maar dan geef ik sneller de strijd op en haal ze gewoon uit bed. Bij bedtijd ‘moet’ ze dus wel verder slapen want het is nacht.

11 dagen geleden

Nog meer ouders waarvan hun kindje snachts nog elke 3 uur wilt drinken…? Dit duurt bij ons nu een maand al… Kan niet wachten tot ze weer gaat door slapen pfff!

10 dagen geleden

Reactie op Essmee1996

Nog meer ouders waarvan hun kindje snachts nog elke 3 uur wilt drinken…? Di ...
Hier vaak om de 1,5 uur. Daarvoor überhaupt om de 3 uren, waarvan soms 1 blok van 5 uren. Maar ik heb nooit veel anders gekend. Ik geef borstvoeding op verzoek