447 Reacties

11 dagen geleden

Reactie op MDKF

Nog baby’s die bij bedtijd na 1 slaapcyclus weer wakker worden? Meestal val ...
Ja hier ook zo. Volgens mij moeten ze weer opnieuw hulp met door die remslaap heen komen nu met al die ontwikkelingen.

11 dagen geleden

Reactie op mbw90

Overdag kan zoon van 19 weken zelf in slaap vallen. ‘s Avonds is een ramp. ...
En samen slapen? Of draagzak?

10 dagen geleden

Reactie op Essmee1996

Nog meer ouders waarvan hun kindje snachts nog elke 3 uur wilt drinken…? Di ...
Hier ook! 👋🏻🥹

10 dagen geleden

Reactie op mbw90

Overdag kan zoon van 19 weken zelf in slaap vallen. ‘s Avonds is een ramp. ...
Hebben wij ook. Meestal halen we hem uit bed en nemen we hem mee naar beneden. Dan nog even spelen (vaak is hij gewoon blij dan) en proberen het later weer als hij echt moe wordt. Als hij blijft huilen gaan we wandelen of in de maxi cosi en autorijden.

10 dagen geleden

Reactie op mbw90

Overdag kan zoon van 19 weken zelf in slaap vallen. ‘s Avonds is een ramp. ...
Is hij moe genoeg? Voor de nacht moet er veel slaapdruk worden opgebouwd. Dit doe je door langer wakker te houden/energie te laten verbruiken.

8 dagen geleden

Bij ons waren de nachten eerst ineens weer veel slechter. Ineens ging het een week suuuper goed en nu ineens is het sinds een week zowel overdag als s’nachts weer pittig. Meer die dit ervaren? Dat het een beetje op en af gaat? Kijk echt uit naar weer een beetje meer slaap 😴

8 dagen geleden

En ze wordt ook continue wakker van haar benen die de lucht in gegooid worden en dan weer neer vallen😅 haha ziet er wel super schattig uit dat de zo bezig is maar toch minder fijn

8 dagen geleden

Reactie op Demi97

Bij ons waren de nachten eerst ineens weer veel slechter. Ineens ging het e ...
Hier ook! Er is geen pijl op te trekken. We hebben nu ook al 2 avonden op rij dat hij rond 9 uur jammerend wakker wordt. Net lukte het om hem weer rustig te krijgen met zn speentje, maar gisteravond bijna een uur met hem op de stoel gezeten. Honger is het niet. Misschien gewoon graag dicht bij ons willen zijn?

8 dagen geleden

Reactie op Demi97

Bij ons waren de nachten eerst ineens weer veel slechter. Ineens ging het e ...
Ja wel voor een stuk herkenbaar. Hier wordt zowel overdag als ‘s nachts enkel nog in mijn armen geslapen. Het is dat of niet slapen. Als er 1 ‘goeie ‘ nacht is, heb ik gelijk hoop maar wordt de volgende nacht meteen weer onderuit gehaald 😂ik vraag me echt af hoelang dit nog zal duren. Wij zijn ongv 5-6 weken ver….

8 dagen geleden

Reactie op L_S

Hier ook! Er is geen pijl op te trekken. We hebben nu ook al 2 avonden op r ...
Jaaa dat denk ik ook. En je dan zo lief en lachend aan kijken.. haha dan denk je: neeee ga aub slapen😂 nee honger is het inderdaad niet, want oppakken is dan al voldoende. Haha zo lastig

7 dagen geleden

Pff ik ben er zoooooo klaar mee he.. wij zitten aan week 7 en ik ben echt doodop 😓

7 dagen geleden

Reactie op L_S

Hier ook! Er is geen pijl op te trekken. We hebben nu ook al 2 avonden op r ...
Wij hebben dit precies hetzelfde. Ook rond 9 u. Voeding gegeven, in slaap gevallen, en 5 min erna weer wakker en moeilijk in slaap te krijgen 🤔

7 dagen geleden

Reactie op Magakeus

Pff ik ben er zoooooo klaar mee he.. wij zitten aan week 7 en ik ben echt d ...
Wij ook al de 6e week. Nu wordt onze kleine echt midden in de macht klaarwakker en blijft 2 uur lang huilen ontroostbaar. Alsof het niet al heftig genoeg was… hoe houd je het vol?🫠🥺

7 dagen geleden

Reactie op Ari🩷

Wij ook al de 6e week. Nu wordt onze kleine echt midden in de macht klaarwa ...
Ja bij ons is het nu dat hij echt een paar uur lang elke 5 minuten ofso wakker wordt. En daarna elke 1,5u . Geen idee hoe we het moeten blijven volhouden 😓

7 dagen geleden

Iemand die in sprong 4 zit en waarbij het kindje koorts heeft? Een ziek kindje in sprong 4, ik vind het toch zo ontzettend zielig.

6 dagen geleden

Reactie op Magakeus

Ja bij ons is het nu dat hij echt een paar uur lang elke 5 minuten ofso wak ...
Pff heftig wel! Overdag is de mijne ook ontroostbaar sinds een paar dagen. Het enige wat we kunnen doen is volhouden.. het wordt beter🥺

6 dagen geleden

Reactie op Ari🩷

Pff heftig wel! Overdag is de mijne ook ontroostbaar sinds een paar dagen. ...
Ja bij ons zijn de dutjea overdag ook echt verschrikkelijk! Niet willen slapen en als hij dan slaapt, is hij na 10 min weer wakker. Ja het gaat inderdaad over maat mijn dochter van bijna 3, sliep slecht tot ze 2 jaar was. Dus ik ben bang haha 😅

6 dagen geleden

Reactie op Magakeus

Ja bij ons zijn de dutjea overdag ook echt verschrikkelijk! Niet willen sla ...
Bij ons ook dutjes overdag drama. Iedereen zegt dat het een fase is, maar begin steeds meer te twijfelen 😩

5 dagen geleden

Reactie op Magakeus

Ja bij ons is het nu dat hij echt een paar uur lang elke 5 minuten ofso wak ...
Bij je in bed nemen? Geen slaap is een marteling. Denk aan jezelf

5 dagen geleden

Reactie op Myroosz

Iemand die in sprong 4 zit en waarbij het kindje koorts heeft? Een ziek kin ...
Ach. Hier ook!!! Zo sneu. Hij wordt net voor t eerst happy weer wakker, maar was echt intens.