447 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Frustrerend he! Het is mijn 2de kindje dus heb er ook de tijd niet voor.
Nou hier dus ook. Peuter van 3,5. Hoe doen mensen dat 🥵

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik denk dat mijn dochter met pijn en moeite 2 tot 3u overdag slaapt op het ...
Mijn dochtertje slaapt al een week of 3 steeds overdag 30/45min.. en ze is pas bijna 15weken xD

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje slaapt al een week of 3 steeds overdag 30/45min.. en ze is ...
Hier exact hetzelfde! Helpen om het dutje langer te maken tot nu toe ook niet succesvol. Aangezien ze 's nachts oké slaapt probeer ik het maar een beetje los te laten en hopen dat het vanzelf wel weer komt haha. Alles is een fase hou ik mezelf maar voor

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik denk dat mijn dochter met pijn en moeite 2 tot 3u overdag slaapt op het ...
Mijn dochtertje slaapt ook echt al weken 30-45 minuten. En is daarna ook niet meer in slaap te krijgen. Nu weet ik dat ze standaard na ongeveer een halfuur bijna wakker gaat worden haha🤭

één maand geleden

Reactie op mbw90

Zijn er meer baby’s die overdag maar bij elkaar 1/2 uren slapen? Ik ben rad ...
Ja hier ook. Niet meer dan dat en we zitten nog niet eens in sprong 4🙈 wel lopen we bij een osteopaat. Vanwege de onrust in haar lijf. Hoop ook dat dat gaat helpen..

één maand geleden

Hoelang duurt het al bij jullie?

één maand geleden

Reactie op mbw90

Nou hier dus ook. Peuter van 3,5. Hoe doen mensen dat 🥵
Ja dat vraag ik me ook af, uiteindelijk eindigt ze dan maar weer in de draagzak. Mijn oudste is ook 3 en die ga ik echt niet een hele tijd aan de tv zetten + ze wil ook weleens kattekwaad uithalen

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje slaapt al een week of 3 steeds overdag 30/45min.. en ze is ...
Ja hier hetzelfde, ze zijn nog zo klein, dan denk ik ook echt hoe houden ze het vol... het gaat weer over haha maar leuk is anders

één maand geleden

Reactie op mbw90

Nou hier dus ook. Peuter van 3,5. Hoe doen mensen dat 🥵
Hier een zoon van 6 jaar, dochter van 4 jaar en baby 16 weken maar overdag slapen is echt drama hier.. alleen op mama is goed, in bed wil hij overdag absoluut niet.. en savonds naar bed gaan eerst ook hard huilen, blijf ik er altijd bij tot hij goed slaapt en dan gaat het goed tot een uur of 3 a 4 en dan begint het geklier met de fopspeen erin terug doen.. oudste 2 worden snachts ook nog wel regelmatig wakker maar dat doet meestal mijn man.. deze mama is moeeeeee...🙈🙈

één maand geleden

Hoe zwaar het ook is, vandaag zo'n trots momentje. Mijn dochtertje draaide zich voor het eerst van buik naar rug! Dat maakt de nachten en het gestoeid met dutjes wel weer een beetje goed, voor even 🤣

één maand geleden

Reactie op NMMH

Hij wordt ook ineens zo groot 🥲. Don is van 04.04 maar ik vind hem hier we ...
Mijn dochtertje is van 03.04, ik vind haar ook al zo “volwassen” lijken. Vandaag begonnen aan sprong 4🤐

één maand geleden

Mama's, drinkt jullie kleine ook ineens VEEL minder?

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Mama's, drinkt jullie kleine ook ineens VEEL minder?
Ja!

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Mama's, drinkt jullie kleine ook ineens VEEL minder?
Ja maar wel vaker....

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Mama's, drinkt jullie kleine ook ineens VEEL minder?
Jep! Ik leg haar nu maar wat vaker aan gewoon, zeker met dit weer... Als ik op haar zelf moet wachten zit er soms 4u tussen en dan 6min drinken ..

één maand geleden

Sprong 4 - begint met rollen (beide kanten) - wil niet zelfstandig in slaap vallen. - gromt erg veel! - houdt zichzelf wakker met zn vuistjes - wil het liefste hele dag bij mama zijn!

één maand geleden

Reactie op Brendasmara

Mijn zoontje is bijna 13 weken maar bijna 14 vanaf uitgerekende datum (met ...
Mijn zoontje is 12 weken en 1 dag. Maar is ook bijna 14 weken kijkend naar de uitgerekende datum. En ik heb het idee dat hij er ook midden in zit. Ik herken veel van bovenstaande. En dan vooral het overdag niet willen slapen en het alleen maar huilen.

één maand geleden

Weigeren jullie kindjes ook in de nacht om in zen eigen bedje te slapen? Overdag gaat het goed maar de nachten zijn vermoeiend, gaat eerst in zijn bedje en word 4 uur later wakker en wilt dan alleen op mij in slaap vallen, tired mom🥲

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Weigeren jullie kindjes ook in de nacht om in zen eigen bedje te slapen? Ov ...
Herkenbaar helaas. Overdag doet ze haar dutjes al weken alleen op mij. Nu snachts meld ze zich steeds tussen de 2.5/3.5,u. Na de eerste keer kan ik haar nog terugleggen, na de 2e keer melden slaapt ze alleen nog op mij verder ..

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Weigeren jullie kindjes ook in de nacht om in zen eigen bedje te slapen? Ov ...
Dit was precies onze nacht 🥲 Maakte niet uit hoe diep of lang ze sliep, zodra ik haar weglegde was het brullen