447 Reacties

één maand geleden

Ik vind het pittig hoor pffff. Nu alweer 30 min haar moeten wiegen en 5 min later weer wakker

één maand geleden

Reactie op jvdp24

Dit was precies onze nacht 🥲 Maakte niet uit hoe diep of lang ze sliep, zo ...
Hier hetzelfde.. heb haar vannacht maar bij me in bed genomen want was echt drama. Overdag valt ze nu ook alleen in de kinderwagen of draagzak in slaap. Heb echt het gevoel dat ik het allemaal fout doe nu maar wil ook gewoon dat ze slaapt 😅

één maand geleden

Zijn er meer babies die overdag geen interesse hebben in rollen maar met slapen ineens gaan proberen? 🫠🤪

één maand geleden

Reactie op Liisss

Zijn er meer babies die overdag geen interesse hebben in rollen maar met sl ...
Ja hier ook! 🫣

één maand geleden

Reactie op dando

Ja hier ook! 🫣
Zo frustrerend 😂 Doe dat lekker overdag en niet als je moet slapen haha

één maand geleden

Reactie op nadine1995xx

Hier hetzelfde.. heb haar vannacht maar bij me in bed genomen want was echt ...
Haha ja inderdaad, alle ‘foute’ slaap associaties leren ze later maar weer af. Alles voor een paar uurtjes slaap 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op jvdp24

Haha ja inderdaad, alle ‘foute’ slaap associaties leren ze later maar weer ...
Haha precies 😂😂

één maand geleden

Reactie op jvdp24

Haha ja inderdaad, alle ‘foute’ slaap associaties leren ze later maar weer ...
Dit gevoel, ken ik nog zo goed van mijn eerste baby-periode! Wilde geen verkeerde dingen aanleren. Maar als het sprongetje over was, of de fase of de wat dan ook, dan sliep hij gewoon weer als vanouds! Ik weet nog dat ik dacht: wat zonde, het had de kleine en mijzelf heel wat frustratie gescheeld door het tijdelijk gemakkelijker te maken! Gewoon toegeven aan wat je kleintje nù nodig heeft, dat is echt veel relaxter!!

één maand geleden

Reactie op Liisss

Zijn er meer babies die overdag geen interesse hebben in rollen maar met sl ...
Hier nu ook! Eerst steeds op de zij willen en nu ook echt door proberen te draaien. En dan huilen als het niet lukt.

één maand geleden

Mijn kleine zit denk vanaf afgelopen maandag in sprong vier.. krijst in de ochtend alles bij elkaar en wilt ook echt niks, uit eindelijk valt hij in slaap met de fles en dan is die ‘s middags weer rustig. ‘s avonds begint het precies weer.. echt krijsen en helemaal in paniek..

één maand geleden

Onze dochter sliep vanaf weer 4 al door. Bij 12 weken werd ze ineens 04:00/05:00 wakker. We gaven haar speen en sliep tot 06:30/07:00. Nu 14 weken hebben we al 2x gehad dat ze om 05:00 klaar wakker was.. wegleggen lukt niet. Afgelopen nacht een fles met 80 cc gegeven en ze sliep erna gelijk. We hebben nooit nachtvoeding gegeven dus nu vraag ik me af of dit wel goed is. We houden wel ritme aan dus om 07:00 gewoon gevoed. Ze zit denk in de sprong dus dan denk ik, meer drinken kan geen kwaad. Hebben andere hier ook last van?

één maand geleden

Omg ik herken allllleees wat je zegt. En daarbij ook nog verhoging. En hij is met verhoging sws pittig. 😭😭😭😭

één maand geleden

Mijn dochtertje is heel erg bezig met rollen, dingen grijpen (ook mijn haar super fijn😂) veel brabbelen, schaterlachen. Zijn wel weer ritme kwijt met slaap/voeding maar dat laat ik maar even. Merk ook nog niet super veel aan haar gedrag. Ze is nog steeds lief en vrolijk maar wel graag bij me. Mijn vriend en ik hielden ons hart vast voor de 4e sprong door mensen in onze omgeving maar tot nu toe valt het nog reeuze mee 🙈 ben benieuwd

één maand geleden

Denk dat wij er ook in zitten: moeizaam slapen, terwijl ze eerst voorbeeldig sliep, vaak willen drinken, veel jengelen terwijl ze altijd vrolijk is. Best ingewikkeld met een 3-jarige om je heen. Maar daartegenover staat: rollen van rug naar zij en van buik naar rug, nog meer geluidjes, alles grijpen en in de mond stoppen (inclusief eigen voeten) en het leukste: schaterlachen ❤️

één maand geleden

Mijn zoontje is aankomende vrijdag 12 weken . Was 1 week overtyd kan hij ook al in deze sprong zitten ? 3cht sinds 2 a 3 dagen alleen maar huilen gewiegd willen worden , niet willen slapen

één maand geleden

Reactie op KL201

Onze dochter zit er nu sinds een week of drie in, maar je merkt wel dat het ...
Wij hebben van de fysio aangeraden gekregen om een lakentje tot een strookje te maken en strak over de heupjes in te stoppen als hij slaapt. Zo blijft hij op zn rug en als ie echt wilt bewegen lukt dat ook wel, maar zo krijgt hij in ieder geval wat tegendruk en dat helpt bij ons!

één maand geleden

Reactie op KL201

Onze dochter zit er nu sinds een week of drie in, maar je merkt wel dat het ...
Die van ons slaapt al even op haar zij met zo’n zijslaapkussentje. Was altijd heel onrustig op haar rug en zo kan ze niet op haar buik rollen. Weet niet of het bij jou zal helpen, maar het kost niet veel en deed hier wel heel veel! https://www.mamaloes.nl/doomoo-baby-sleep-zijligging-steun-40-001-000/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0CVGjnHrFI9qzX1_Fi5kxAwFjw0&gclid=Cj0KCQjwwae1BhC_ARIsAK4JfrxpQwFSjFedBCO7qKUZCmfxOpBJuGmLSdOUv-EFNIix0vjc50qdqGMaAiM7EALw_wcB

één maand geleden

Reactie op Loe90

Die van ons slaapt al even op haar zij met zo’n zijslaapkussentje. Was alti ...
Wij hebben precies hetzelfde met ons zoontje. Soms in de nacht ligt hij wel op zijn rug. Lekker comfortabel tussen de twee kussens in. En als hij onrustig wordt, draai ik hem zo weer op zijn zij.

één maand geleden

Vannacht wakker van 3.30 tot 5.30. Lag in z’n bed naast ons te kletsen en schaterlachen in het donker. Heb er best in moeten giechelen. Na 2u viel hij zelf in slaap. 😂

één maand geleden

Lijkt wel of het enige communicatiemiddel van mijn zoontje keihard gillen is. Jeetje, ik mis het schattige gebrabbel gewoon 😂