447 Reacties

één maand geleden

Zo snel zo overstuur, niet iets voor ons zoontje

één maand geleden

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kindjes dit hoort dit bij de sprong?🤣

één maand geleden

Hier is toch echt het slechte slapen aangebroken, dit ging zo goed 😭 overdag 30/45min ipv 1,5/2uur en ze wordt vaker huilend wakker. In de avond ook meer drama, 1900 wil ze niet terwijl ze erg moe is. Rond 21;00 en dan paar keer wakker worden. Ook is ze aan het rollen en ging ze gister van rug naar buik. Dat betekent afbouwen met inbakeren, dat ook nog is erbij. Oftewel slapen is even helemaal kut zo maar vind het ook echt wel even pittig hoor 😅 las dat het 5 weken kan duren …… lets go😅😂

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kin ...
Hier ook 🤣

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kin ...
Ohh jaaa.. wilt geen tummytime, niet op schoot maar echt staan staan.. 😅

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kin ...
Haha hier precies hetzelfde! Alleen maar mopperen tot hij even mag ‘staan’ en ‘lopen’ 😂

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kin ...
Hier ook en ook trekt ze zichzelf steeds tot zit 😂 en lachen dat ze dan doet

één maand geleden

Hier ben ik nu ook 100% zeker dat ze in sprong 4 zit, in combinatie met de slaapregressie 😣 3 dagen geleden twijfelde ik nog, maar ik zie steeds meer kenmerken. Zo rolde ze dus vorige week van buik naar rug , 3x op 1 dag en sindsdien niet meer. Vandaag rolde ze zich ineens van rug naar buik. Waar het een paar dagen geleden nog lukte om haar snachts in haar ledikantje te leggen en dan na 2.5/3.5u meldde, is ze nu wakker zodra ik haar neerleg... Met een beetje geluk heb ik een uurtje slaap ertussendoor.

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ons kleintje (3 maanden) wilt het liefst hele dag staan hebben meerdere kin ...
Hier ook. Wil hele tijd staan en over m'n buik "lopen" 😅

één maand geleden

Nog meer moeders met een gebroken rug en vermoeide voeten van baby's die alleen in de draagzak willen slapen? 😂 of in de kinderwagen pas weer bijna thuis indutten en daardoor nog maar extra rondje lopen

één maand geleden

Hier vandaag een dochter die geen zin heeft om te slapen. Al wakker vanaf 13:30 en niet in slaap te krijgen. Blijkbaar geen tijd om te slapen en de hele middag al druk met naar haar zij rollen. Ondertussen hele verhalen te vertellen. Gelukkig niet verdrietig. Ben benieuwd hoe de nacht gaat. Hoe is dit bij jullie overdag slecht slapen ‘s nachts ook of juist dan slaap inhalen ?

één maand geleden

Reactie op kelly259

Hier vandaag een dochter die geen zin heeft om te slapen. Al wakker vanaf 1 ...
Haha herkenbaar. Hier gaat de nacht eigenlijk vrij steady, ongeacht het aantal uur overdag als ze gewoon vrolijk is. Net was ze ook 3 uur wakker, geen zin om te slapen en maar lachen. Het in slaap brengen is dan soms wel wat meer gedoe als ze minder geslapen heeft, en dan soms wat meer hulp nodig. Ben erg benieuwd wanneer de slaapjes weer wat langer gaan worden overdag. Tot nu toe nog geen slaapregressie in de nacht ook, hopelijk blijft dat zo.

één maand geleden

Reactie op kelly259

Hier vandaag een dochter die geen zin heeft om te slapen. Al wakker vanaf 1 ...
Exact dit! Grote verhalen, druk met oefenen om van rug naar buik te rollen, niet slapen overdag en in de nacht ook om het half uur soms uur wakker. Dit nu al 4 weken. How do I survive??

één maand geleden

Onze dochter geeft sinds 3 dagen haar droomvoeding helemaal terug. Ze komt wel uit haarzelf dat ze wilt drinken maar na het drinken een kuchje en alles komt terug. Ook overdag weer meer mondjes terug. Slechter slapen en inderdaad veel in de draagzak, in bed na 30 minuten weer wakker maar niet meer willen slapen. Eenmaal uit bed toch wel nog heel moe en dan heel boos haha. Nog meer kindjes die zoveel fles teruggeven in deze sprong?

één maand geleden

Reactie op SA2021

Onze dochter geeft sinds 3 dagen haar droomvoeding helemaal terug. Ze komt ...
Hier ook opeens weer opvallend meer ja! Hier blijft het bij mondjes, maar wel dusdanig dat het me deze week opviel.. Ze heeft ook duidelijk meer last van haar verborgen reflux; je hoort soms echt de oprispingen. Zo sneu! Had het nog niet aan het sprongetje gekoppeld, maar dat klinkt wel logisch nu je dit zo zegt.

één maand geleden

Heb haar al bijna op Etsy gezet. Helemaal klaar mee 🫨. •krijsen •nog meer krijsen •mag haar niet aankijken want: krijsen •klaar wakker ‘s nachts •zo slecht drinken •geen vooruitgang; nog niet rollen, lijkt zelfs minder geïnteresseerd in alles wat leeft • meer spugen Dit is een gemiddelde nacht. Kill me please.

één maand geleden

Reactie op SA2021

Onze dochter geeft sinds 3 dagen haar droomvoeding helemaal terug. Ze komt ...
Yes!!! Ik denk soms is dit gewoon reflux ??? Maarja lees ook veel gekoppelt aan sprongetje.

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Mama's, drinkt jullie kleine ook ineens VEEL minder?
Ja heeft bijna een week echt de fles gewoon geweigerd overdag en dronk maar 2/3 flesjes pff. Het gaat nu pas weer iets beter nu hij aan meer slaap komt. Maar komt daardoor wel ineens om de 3/4 uur in de nacht waar hij voorheen doorsliep 😩

één maand geleden

Reactie op SA2021

Onze dochter geeft sinds 3 dagen haar droomvoeding helemaal terug. Ze komt ...
Hier ook na bijna elk flesje veel spugen.

één maand geleden

Mijn dochtertje wilt zo ongeveer de hele dag door op mij of mijn man sabbelen/bijten. Hand, schouder, armen maakt niet uit. Is dit ook onderdeel van sprong 4? 🤣