447 Reacties

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje wilt zo ongeveer de hele dag door op mij of mijn man sabbel ...
Hier is het meer zijn eigen handen. Of haalt de speen uit zijn mond om op harde gedeelte te sabbelen.... en hij slaapt amper op de dag, ondanks dat hij moe is. En als hij slaapt. Is het echt een powernap en begint het weer.... best jaloers op zijn powernaps. Elke keer zeg ik het weer tegen mezelf.... het is een fase, het is een fase! Maar soms best pittig.

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje wilt zo ongeveer de hele dag door op mij of mijn man sabbel ...
Ja hier ook 😂😂 als je haar op je borst hebt dan is je hele schouder nat van het sabbelen 😂

één maand geleden

Hoe gaat het slapen bij jullie? Bij ons eigenlijk altijd al wat minder

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Hoe gaat het slapen bij jullie? Bij ons eigenlijk altijd al wat minder
Gisteren drama!!! Echt korte slaapjes en heel lang wakker. Mijn ervaring is de dag er na beter... omdat hij moe is van gisteren. En dan begint het weinig slapen weer!!!

één maand geleden

Reactie op bebzxx

Hoe gaat het slapen bij jullie? Bij ons eigenlijk altijd al wat minder
Weinig slaap overdag soms maar 2 uur totaal.. de nachten redelijk word wel vaker wakker dan voorheen

één maand geleden

De nachten zijn hier tot op heden prima (ff afkloppen 😉). De slaapjes overdag wat minder, maar ik teken er voor zo. Sinds gisteren kan ons zoontje van buik naar rug rollen, uiteraard nog niet terug, dus we worden weer ‘n stukkie drukker! 🤪

één maand geleden

Reactie op Liantje1989

Gisteren drama!!! Echt korte slaapjes en heel lang wakker. Mijn ervaring is ...
Laten we het hopen. Vannacht NIET in slaap te krijgen en net ook niet willen slapen. Speen is ook echt uit den boze..

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Mijn dochtertje wilt zo ongeveer de hele dag door op mij of mijn man sabbel ...
Doet mijn zoontje ook. Haha.

één maand geleden

Ik moet me kleine echt in een houdgreep houden met zen fles hij is zo onrustig anders krijgt hij amper wat binnen, hoort dit ook bij de sprong?😅 is sinds 3 dagen echt vreselijk..

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ik moet me kleine echt in een houdgreep houden met zen fles hij is zo onrus ...
Ja hier hebben wij dit ook sinds een weekje, drinkt ook dr flessen niet meer op

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ik moet me kleine echt in een houdgreep houden met zen fles hij is zo onrus ...
Dit hadden wij vorige week. En deze week is hij weer onverzadigdbaar

één maand geleden

Reactie op Kayyl

Ik moet me kleine echt in een houdgreep houden met zen fles hij is zo onrus ...
Super herkenbaar! Tegenwoordig is iedere fles een strijd. Hoewel het de laatste dagen ietsjes aan het afnemen is, maar ze draait zoveel met haar hoofd.

één maand geleden

Ondertussen al bijna 2u bezig met mijn dochtertje naar bed te brengen... 2x in haar ledikantje gelegd, beide keren had ze haar ogen al open en begon te jengelen voor ik überhaupt zelf in bed kon gaan liggen... Hopen dat deze 3e keer lukt, anders pak ik haar toch maar weer bij me 😣 Normaal slaapt ze tot minstens 5u in haar ledikantje, met 1 voeding rond 2.30 ...

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Ondertussen al bijna 2u bezig met mijn dochtertje naar bed te brengen... 2 ...
I feel you. Deze sprong is KILLINFG haha. Je bent niet alleen ! Vannacht ging het hier een x goed. Tussendoor sliep hij ipv wakker zijn. Alsnog 2x eruit voor de jongeman ;)

één maand geleden

Zijn er meer kindjes die ineens zichtbaar weer last van krampjes hebben? Hier wordt ze echt wakker van scheetjes..

één maand geleden

Reactie op Liisss

Zijn er meer kindjes die ineens zichtbaar weer last van krampjes hebben? Hi ...
Jup, ook vooral tijdens de fles heeft hij krampen

één maand geleden

Onze zoon zou al n paar weken in sprong 4 moeten zitten maar wij vinden hem vrolijker dan ooit 🤍😂

één maand geleden

Mijn dochtertje slaapt juist meer, vooral overdag. In de nacht geen verschil. Ze zat al vroeg in de sprong, met 3 maanden en een paar dagen. Rolt om, van buik naar rug én terug, draait om haar as, haalt uit met haar stem, schaterlachen, vooral in interacties met mensen en ze probeert al van de ene hand naar de andere een voorwerp door te geven. Slaapt van +/- 21:30 tot +/- 7:00 met om 5:00 mopperen, waardoor ik een droomvoeding geef Dan van +/- 9:30 tot +/-12:00 en van +/- 13:30 tot +/- 16:00. De avond is nog korte slaapjes of helemaal wakker zijn en bulken voor de nacht

één maand geleden

Mijn dochter heeft net dr eerste (bijna gelukte) pogingen gedaan om van dr rug naar buik te rollen maar was daarna minstens een halfuur echt ontroostbaar, zooooo hard huilen en niets hielp behalve nu net inbakenen.. herkenbaar voor iemand ?

één maand geleden

Reactie op ninasophiaaa

Mijn dochter heeft net dr eerste (bijna gelukte) pogingen gedaan om van dr ...
Inmiddels is t dr gelukt maar ze doet het wel huilend 😂