447 Reacties

één maand geleden

Reactie op Liisss

Zijn er meer kindjes die ineens zichtbaar weer last van krampjes hebben? Hi ...
Jaaa hier ook!

één maand geleden

Vannacht kon ik haar wel achter het behang plakken... En ook iedere keer dat ze wakker was, alleen maar 5min willen drinken en dan weer in slaap vallen. Mama is dan natuurlijk weer minstens 15min wakker.

één maand geleden

Reactie op ElineB1994

Vannacht kon ik haar wel achter het behang plakken... En ook iedere keer da ...
Welke app is dit?

één maand geleden

Reactie op gwen1994

Welke app is dit?
Baby Tracker, heel fijne avond!

één maand geleden

Reactie op gwen1994

Welke app is dit?
Baby tracker inderdaad!

één maand geleden

Reactie op L_S

Baby Tracker, heel fijne avond!
Heel fijne app 🙈 goeiemorgennn. Dit doen de nachten met een wakkere baby dus met me haha

één maand geleden

Reactie op L_S

Heel fijne app 🙈 goeiemorgennn. Dit doen de nachten met een wakkere baby d ...
Haha ik dacht dat je gewoon een fijne avond wenste 🤣

één maand geleden

Hier ook iemand wiens zoon/dochter in de avond niet meer wil slapen? Wij hebben vanaf 5 juli terreur, iedere avond krijsen. Gaan nu iedere avond autorijden en dat helpt, maar we hebben nog steeds geen eigen leven weer. En dat is al sinds de geboorte! Vanaf 3 mnd zou het beter gaan! Nou… Hier alleen bergafwaarts

één maand geleden

Hier hebben we ineens * keihard huilen voor het slapen *alleen in slaap vallen in de draagzak *heel veel en hele diepe geluiden *Ineens weer krampjes *Extreme Jantje lacht, Jantje huilt *Alles in zijn mond stoppen *De hele dag aandacht willen *Huilen tijdens de voedingen *Ineens heel veel of juist niet willen eten.

één maand geleden

Reactie op CaliR

Hier ook iemand wiens zoon/dochter in de avond niet meer wil slapen? Wij he ...
Bij ons heel herkenbaar.. hopelijk na sprong 4 en de slaap regressie meer rust in de tent.. succes!! 🤞🏼 🍀

één maand geleden

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik enorm op tegen sprong 4/ slaapregressie. Wanneer begint dit? En zijn er ook ouders die er nauwelijks of niets van merken??

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik eno ...
Hi mijn dochtertje van 4 maanden is niet echt anders dan anders. Ze gilt wel wat meer van plezier, maar tot nu toe merken wij helemaal niks van die sprong ook qua slapen doet ze dat voorbeeldig.

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik eno ...
Hier een zoon van 12/4 en hij slaapt tot nu toe echt heel erg goed zowel overdag als in de nacht (tussen de voedingen door). Qua ontwikkeling zien we wel wat dingen. Maar ook dingen nog niet die bij deze sprong horen. Maar wij beseffen ons dat elk kindje zich op z’n eigen tijd/manier ontwikkelt.

één maand geleden

Mijn dochter van 6 april is op het moment een helleveeg overdag. Bij en tegen anderen is ze zo ontzettend lief en vrolijk en dan smelt ik helemaal, en bij mij is het gewoon drama. Niet willen slapen, flesje om de 1,5-2 uur anders krijsen schreeuwen paniekerig doen. Na het flesje is ze dan weer een schatje voor 15 minuten en dan begint het weer van voren af aan. Volgens de oei ik groei app nog 10 dagen pfff. Ze weet niet wat ze met zichzelf aanmoet soms 🥲 en ik ook niet Zo moest even klagen 🤣

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik eno ...
Ik merk er erg weinig van. Mijn zoontje is net zo tevreden als altijd. Slaapt in de nachten goed (1 voeding, maar slaapt daarna meteen verder), wil overdags qat vaker drinken op warme dagen maar dat lijkt me logisch. Hij doet overdags hazenslaapjes, maar dat heeft hij altijd gedaan.

één maand geleden

Reactie op Slineena89

Mijn dochtertje slaapt juist meer, vooral overdag. In de nacht geen verschi ...
Wow dat zijn goeie lange slaapjes. Slaapt je baby zelfstandig of moet je nog in slaap wiegen? Slaapt ze overdag in bed?

één maand geleden

Reactie op Saar1705

Wow dat zijn goeie lange slaapjes. Slaapt je baby zelfstandig of moet je no ...
Ze slaapt tegenwoordig ook meer op zichzelf. In de avond ben ik nog wel echt "matras mama". Overdag slaapt ze thuis in de box (valt dan zelf in slaap) of naast me op de bank als ze tijdens bv in slaap is gevallen. Bij de opvang slaapt ze in een ledikantje. Hiervoor sliep ze gemiddeld 20 minuten in de ochtend, 30 in de middag en was dan als een sticker niet van me af te krijgen in de avond🤭

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik eno ...
Mijn kindje is juist meer gaan slapen, dus geen zorgen, het kan ook allemaal meemaken

één maand geleden

Reactie op Slineena89

Mijn kindje is juist meer gaan slapen, dus geen zorgen, het kan ook allemaa ...
Meevallen*

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Onze zoon is van 8 mei. Als ik dit allemaal lees word ik bang en zie ik eno ...
Onze dochter van 20/4 is juist heel vrolijk, kletst de oren van onze kop, (schater)lacht heel veel, is druk met spelen, probeert te rollen, slaapt 3 dutjes waarvan eentje 3+ uur en 2 van ruim een uur. Slaapt in haar eigen bedje door van 20:00/21:00 tot 7:00/8:00. Kortom, totaal (nog) geen last van deze sprong 🫣