447 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik denk dat mijn dochter met pijn en moeite 2 tot 3u overdag slaapt op het ...
2 tot 3 uur is niet gek toch?

één maand geleden

Ook mijn kleine meid is beland in sprong 4. Overdag super blije baby maar kan in 1 split second overslaan naar super verdrietig en keeeeihard huilen. Daarnaast kan ik haar wonder boven wonder (dit kon voorheen nooit) heel gemakkelijk laten slapen in de cosleeper overdag maar ‘s avonds is het 1 knoeipartij met de speen. Ze komt super slecht in slaap. Wild draaien met haar hoofd waardoor t speentje constant uitvalt. Dan jammeren of huilen omdat ze ‘m terug wilt. Dit duurde gister van 20:00 - 00:00 was helemaal kapot

één maand geleden

Reactie op Jen1711

Ook mijn kleine meid is beland in sprong 4. Overdag super blije baby maar k ...
Hier precies hetzelfde! Zijn nu alweer 3x terug gelopen voor haar speentje, elke keer schrik ze weer wakker terwijl ze zo moe is. Ik en mijn partner doen het maar om en om. Echt pittig zo🥺

één maand geleden

Reactie op Lovestory

Hier precies hetzelfde! Zijn nu alweer 3x terug gelopen voor haar speentje, ...
Heftig he! Op een gegeven moment denk je naaaahh hoe dan? Again? Ga slapen pleaseee 😫 inderdaad pittig.

één maand geleden

Hier ook zeer zeker aangekomen in sprong 4 (15 weken) sliep al weken zo perfect van 20.00-08.00 en nu al 3 nachten draaama! Ieder half uur wel wakker geweest, speentje dr in doekje in zn hand en weer 30 minuten slapen. Ook al 2 nachten extra flesje gegeven echt heeeel gezellig 🥲

één maand geleden

Meer mama’s waarvan de kindjes enorm slecht drinken? Met een paar slokken aan de borst vindt hij het wel genoeg, weigert overdag de fles, schreeuwt ‘‘s nachts brand en moord want honger en heeft dan geen geduld voor de borst en drinkt enkel uit de fles.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Meer mama’s waarvan de kindjes enorm slecht drinken? Met een paar slokken a ...
Ja..hier vandaag ook aan de hand. Ga straks een fles proberen, zodat hij even (hopelijk) goed drinkt. Gisteravond en vannacht dronk hij nog goed. Maar tot nu toe echt maar een paar minuten en dan klaar… Best irritant vind ik 🙈😅 Normaal laat hij wel zo’n 3,5-4u tussen de voedingen. Vandaag elke keer 2,5u tot nu toe.. dacht al bijna aan een heel erg verlate regeldag 😅 maar misschien dan toch met sprong 4 te maken…

één maand geleden

Reactie op mbw90

Zijn er meer baby’s die overdag maar bij elkaar 1/2 uren slapen? Ik ben rad ...
Ja! Kan niet wachten tot de dutjes langer duren dan 35 minuten😅

één maand geleden

Reactie op Mghvanmulken

Ik denk dat mijn dochter met pijn en moeite 2 tot 3u overdag slaapt op het ...
Precies dit!

één maand geleden

Reactie op Annieke18

Ja..hier vandaag ook aan de hand. Ga straks een fles proberen, zodat hij ev ...
Jaa echt heeeel vervelend he 🫠. Met een regeldag drinkt hij tenminste nog wel aan de borst, alleen heel vaak. Nu is het idd een paar slokjes en dan weer klaar.

één maand geleden

Zo wij ook beland in sprong 4. Ik dacht eerst dat we hem al gehad hadden en er goed mee weg kwamen. Maaar jeeetje. Keihard huilen voor het slapen, echt paniek, niks is goed. Slecht drinken. Niks is goed als het bed tijd is. De nachten gaan tot nu toe gelukkig wel goed🤞🏻

één maand geleden

Is er al iemand uit sprong 4 / slaapregressie? Ik ben alle dutjes overdag van 30-45 minuten per keer in bed wel een beetje moe nu.... vraag me echt af of ze binnenkort wel bijv 2u overdag in haar bedje slaapt.

één maand geleden

Reactie op mamaaa24

Zo wij ook beland in sprong 4. Ik dacht eerst dat we hem al gehad hadden en ...
Zo herkenbaar jou tekst 😌

één maand geleden

Reactie op saffiee

Jaa echt heeeel vervelend he 🫠. Met een regeldag drinkt hij tenminste nog ...
Hier ging er vandaag gelukkig wel een fles van 170cc in en dronk hij vanavond z’n voeding heel rustig en heeft denk ik alles van vandaag weer ingehaald 😂 nu afwachten hoe de rest van de avond en nacht verlopen..

één maand geleden

Reactie op Annieke18

Hier ging er vandaag gelukkig wel een fles van 170cc in en dronk hij vanavo ...
Ohhh wat fijn zeg! Hoe is de nacht gegaan? Hier heeft hij gisterochtend de voedingen heel slecht gedaan, de rest van de dag heeeel veel en vannacht wel iedere 2 uur maar in ieder geval wel aan de borst. Vooruitgang maar pfoeee ben moe haha.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ohhh wat fijn zeg! Hoe is de nacht gegaan? Hier heeft hij gisterochtend de ...
Hier gisteravond 2000 dus heel rustig en lang (45 minuten) gedronken. Kwam om 0200 en vanmorgen om 0730. Dus heel blij mee. Dronk nu net wel slecht uit de borst. Dus erna nog weer fles aangeboden en dronk nog 90cc. Dus misschien haalt hij in hele korte tijd (6 minuten totaal) ook wel genoeg uit de borst 🤷🏼‍♀️ Fijn dat hij gister overdag dan wel goed gedronken heeft en vannacht uit de borst dronk. Wel heftig elke 2 uur 😱🙈 hopelijk vandaag een goede dag 💪

één maand geleden

Mijn dochtertje (15 weken) zit duidelijk in deze sprong. Wanneer ze overdag goed slaapt word ze zelfs niet wakker voor de voeding van die tijd. Kennen moeders dit? Maken jullie je kindje wakker of laten jullie ze slapen.?

één maand geleden

Reactie op Annieke18

Hier gisteravond 2000 dus heel rustig en lang (45 minuten) gedronken. Kwam ...
Ja ze worden natuurlijk ook steeds beter in uit de borst drinken. En fijn ook wel dat de nacht goed ging met alleen om 2 uur. Lange ruk maakt hij wel al zo, lekker! Tsjaaa elke 2 uur is vermoeiend maar was echt allang blij dat hij wilde drinken. Ging vandaag ook gewoon weer goed dus denk ook meer dat het kwam door de prikjes die hij heeft gehad.

één maand geleden

Reactie op saffiee

Ja ze worden natuurlijk ook steeds beter in uit de borst drinken. En fijn o ...
Fijn! Hier vandaag overdag niet denderend.. dus gaan het meemaken vanavond/vannacht. Hij drinkt ook niet heel veel merk ik aan z’n luiers, zit echt maar 1 of 2 plasjes in. Vandaag besloten om vanaf morgen 1 voeding gekolfd te geven en te starten met 1 fles kv. Kijken hoe dat gaat en geeft mij even wat meer lucht/vrijheid.

één maand geleden

Reactie op Annieke18

Fijn! Hier vandaag overdag niet denderend.. dus gaan het meemaken vanavond/ ...
Oh ja best wel weinig dan eigenlijk. Dat was anders dan wel meer? Ik zag idd ook je berichtjes in het andere topic over de productie. Ik hoop dat deze manier voor jullie zal werken en het beide wat meer rust geeft 💙