12 Reacties

2 maanden geleden

Ik merk aan mijn zoontje ook helemaal niks. Volgens de app is zijn sprong zelfs voorbij. Het enige wat ik merkte is dat hij meer ml aan melk nodig had. Maar voor de rest heeft hij altijd goed geslapen, geen problemen gehad om in slaap te brengen en is heel de tijd een blije baby. Ik denk dat we van geluk mogen spreken 😅🥹

2 maanden geleden

Hey , mijn baby zit nu ook een paar dagen in sprong 4 en merk vergeleken met de andere sprongen helemaal niks. Hoop ook dat het zo blijft 😅😂

2 maanden geleden

Oh wat fijn! Ik dacht er ook zo over, en toen brak de hel los 😝

2 maanden geleden

En hoe merken jullie dat hij/zij bijna uit sprong 4 is qua ontwikkeling? Onze zoon zit net in sprong 4 zegt de app. Maar ik merk ook nog weinig (gelukkig). Wel dat hij verschillende wakkertijden heeft. Vanochtend na een uur alweer moe en toen drie uur geslapen! Qua ontwikkeling merk ik nu dat hij kan schaterlachen. Pakt (probeert het) dingen sinds gister met twee handjes. En kan nu vanuit de rug naar de zij draaien. Zijn dit dan dingen die bij sprong 4 horen? Soms denk ik ook wel eens: hebben echt alle baby’s er last van? Door dit forum werd ik er echt bang van en kreeg ik stress. Ook die slaapregressie met 4 maand..

2 maanden geleden

Hier ook een blije baby in sprong 4. Merken helemaal niks, behalve leuke ontwikkelingen! 🩵

2 maanden geleden

En meneer wil het liefst het hele potje ipv 4 lepeltjes proeven.. let niet op de bende, hij was lekker aan het bellen blazen, alles zat onder de wortel oeps

2 maanden geleden

Hoe zie je dat? Ik zie dat niet op de app (foto die je hebt gevoegd)

2 maanden geleden

Reactie op yousoumama

Gelijk als ik de app open!

2 maanden geleden

Reactie op yousoumama

Dat is de Oei ik groei app

2 maanden geleden

Reactie op TessM1997

Gelijk als ik de app open!
Oh wat raar ik zie dat niet ;(

2 maanden geleden

Onze meid zou ook middenin sprong 4 moeten zitten. Ze rolt om van buik naar rug en van rug naar buik, pakt dingen vast, rammelt met haar rammelaar (vloeiende overgangen in bewegen) maakt kruip bewegingen, reageert op haar naam, schaterlacht als we geen doen met haar en ze probeert klanken na te doen en ze achter elkaar te plakken. Op schoot zitten is niet zo leuk met als het was, ze wil nu vooral op de grond spelen. Ik heb twee of drie nachten weer een voeding gegeven(bv) en dat was het in mijn beleving. Dus ook heel makkelijk de 4e sprong door

2 maanden geleden

Reactie op Slineena89

Onze meid zou ook middenin sprong 4 moeten zitten. Ze rolt om van buik naar ...
Geen is gek