5 Reacties

10 dagen geleden

Ik vermoed hier van wel. Dutjes gaan weer wat lastiger, wordt soms huilend wakker.

10 dagen geleden

Ja, hier 馃槱. Sinds vorige week. Baby is van medio maart. Verschrikkelijk. Baby is heeel vroeg wakker, tussen 5 en 6. Is wel vrolijk dan, dus kraait en speelt er in bed op los. Slaapt overdag ook goed, of zelfs beter dan voorheen. Hij is wel wat humeuriger. En in slaap komen 鈥榮 avonds is een KRIEM de afgelopen 2 dagen. Veel huilen zonder reden, veel wakker schrikken en ontroostbaar zijn

10 dagen geleden

Ik denk dat ons zoontje er ook al weer in zit. Voor mijn gevoel was hij pas net uit sprong 4. Huilend wakker worden uit slaapjes, moeilijk en kort slapen overdag (is niet weg gegaan sinds 4e sprong) en huilt ook vaker als ik de kamer uit loop.

10 dagen geleden

Hier ook vermoeden.. Slapen gaat nog redelijk maar wil veel aandacht en vooral NIET in de kinderwagen liggen. Vooral dat laatste is heel irritant.. herkenbaar voor iemand? 馃槵

10 dagen geleden

Hier ook begonnen.. Vooral 's avonds (en 's nachts) is het feest; alleen maar (ontroostbaar) huilen, en in bed laten leggen is opeens ook absoluut geen optie meer 馃珷 Overdag is gelukkig nog niet zo veel te merken. Maar die avonden zijn killing!