109 Reacties

2 maanden geleden

Volgens de app moeten wij ook een week in sprong 5 zitten, maar volgens mij is sprong 4 nog niet eens afgelopen 😁 Dus; nee ik merk nog geen verschil! Nachten gaan nog steeds drama, elk uur speen geven. #moe

2 maanden geleden

Reactie op CaliR

Volgens de app moeten wij ook een week in sprong 5 zitten, maar volgens mij ...
Waar kun je dat terug zien in de app?

2 maanden geleden

Reactie op MelanieVerhaeven

Waar kun je dat terug zien in de app?
Oei ik groei app

één maand geleden

Jaaaaa hier precies hetzelfde #sprong5 🤯🤯 met name super humeurig en idd slaapjes overdag drama. Bij sprong 4 geen last van gehad.

één maand geleden

Hier ook dag en nacht drama! Volgens de app is de laatste week het heftigst dus ik bereid me vast voor haha! Sprong 4 vond ik veel minder erg!

één maand geleden

Hmmm ik denk dat we er net gestart zijn. Sliep al week overdag korte dutjes en spookt nu ook snachts, ben er al 2 keer geweest voor half 1.

één maand geleden

Vannacht 5x eruit… 💀

één maand geleden

Zijn de dingen die ik hier lees niet de slaapregressie?

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Zijn de dingen die ik hier lees niet de slaapregressie?
Hoiii. Nee die hebben we hier al gehad. Je merkt echt met in bed leggen zodra je wegloopt dat hij begint te huilen. Kom je terug is het goed en zo zit je dan in t cirkeltje. Dit kan ook tijdens het spelen zijn dat hij ineens ons niet meer ziet en een jammertje opzet en als je komt kijken is die gerustgesteld

één maand geleden

Reactie op helemaalblij

Hoiii. Nee die hebben we hier al gehad. Je merkt echt met in bed leggen zod ...
Oké en dat hoort dus bij de sprong? Is korte dutjes overdag en ‘s nachts slechter slapen ook niet iets van de slaapregressie? Of hoe merkte jij dat?

één maand geleden

Reactie op Meissie1990

Oké en dat hoort dus bij de sprong? Is korte dutjes overdag en ‘s nachts sl ...
Klopt maar we merken nu dat het weggaan als ouders indruk op hem maakt en dat hij dat begint te snappen. Hij is daar wat onrustig onder.

één maand geleden

Ons zoontje zit nu ook in sprong 5, eigenlijk hebben we nooit echt de sprongetjes gemerkt. Maar nu merken we het toch wel, heel erg huilerig en niet willen slapen. Zo sneu!

één maand geleden

Wij zouden ook in sprong 5 moeten zitten. Slapen is drama, niet meer kunnen inslapen en heel veel huilen. Ze slaapt maximaal een blokje van 1,5 uur.

één maand geleden

Onze dochter slaapt opeens juist heel veel en is hangerig en huilerig. Drinkt ook wat minder enthousiast.

één maand geleden

Hier ook in sprong 5 denk ik. Zoontje van 12-4. Heel veel jammeren gedurende de dag. Wil veel afwisseling qua spelen en alles is dan voor een paar minuten goed. Enige wat hij lang leuk vindt is bij z’n broer op de grond liggen en kijken naar hoe hij speelt. Alleen z’n speen maar willen met slapen. Huilen zodra hij in bed ligt en direct huilen als hij wakker wordt. Vind dit tot nu toe heftiger dan sprong 4😅

één maand geleden

Hier ook in sprong 5 volgens de app en man deze is tot nu toe de beroerdste van allemaal haha.. wat slaapt hij slecht zowel overdag als snachts.. overdag na een half uur weer wakker, wakkertijden redt hij niet, veel huilen/jammeren.. savonds niet in slaap te krijgen, soms zijn we zo tot 10 uur bezig.. (gaat tussen half 7 en 7 uur naar bed).. niet meer t vrolijke ventje wat we altijd hadden.. echt een lastige dit😟

één maand geleden

Reactie op Sylvianne

Hier ook in sprong 5 volgens de app en man deze is tot nu toe de beroerdste ...
Heel herkenbaar Ik ben doodop.

één maand geleden

Reactie op Sylvianne

Hier ook in sprong 5 volgens de app en man deze is tot nu toe de beroerdste ...
Ohhh herkenbaar! Al horen we volgens de app pas over 2 dagen in sprong 5 te zitten. Ik heb het idee dat we de slaapregressie nog niet eens volledig gepaseerd zijn. "Alles is een fase" 😫

één maand geleden

Reactie op Nksh7gf

Heel herkenbaar Ik ben doodop.
Ja hier net zo! En dan nog 2 lids er boven van 6 en 4🙈 drukdrukdruk haha

één maand geleden

Reactie op Sylvianne

Ja hier net zo! En dan nog 2 lids er boven van 6 en 4🙈 drukdrukdruk haha
Jup hier ook dochter van 8 en zoon v 3 jaar. Tis echt pittig