109 Reacties

één maand geleden

Reactie op SiStitch

Sprong 5 wordt hier wel gekenmerkt door elk 1,5-2u in de nacht voeden. Ove ...
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ‘s nachts om de 1,5/2 uur moet voeden. deze jongen begint bijna te kruipen en ben bang dat daarom de nachten opeens een hel zijn. Hoe lang is dit bij jou al aan de gang?

één maand geleden

Sprong 5 is bij ons toch wel écht erger dan sprong 4. Mijn trommelvliezen zijn kapot. 🥲

één maand geleden

Reactie op SA2021

Onze dochter krijst moord en brand wanneer ze d'r fles krijgt. Maar ze heef ...
Tandjes?

één maand geleden

Reactie op MBBB.

Tandjes?
Ja dat dacht ik ook maar zie nog niks. Ook tijdens haar flesje trekt ze aan haar oortjes..

één maand geleden

Reactie op Krem

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ‘s nachts om de 1,5/2 u ...
Ik denk rond de 21 weken, toen kwam hij ineens in een nacht na een uur alweer. Foutje-moet-kunnen dacht ik nog 🤪 , maar na een paar keer dacht ik: hm, dit zal die 'beruchte' slaapregressie dan wel zijn. Sindsdien heeft hij een enkele nacht wél doorgeslapen, in de zin van pas na 3,5-4u voeding willen. Het bijzondere, en ook ook wel fijne, vind ik aan deze nachten, dat hij dus hier helemaal niet wakker-wakker is, maar nog met zn ogen dicht ligt te jodelen, zodra er een tiet ingaat hij stil is, en soms na een minuut of 8 alweer diep slaapt, of snurkt eigenlijk want hij is ook verkouden. Ben zo benieuwd wanneer hij hier gaat kruipen 😍 (dubbel gevoel, want dan moeten we wel écht nog het één en ander fixen in huis 🫣)

één maand geleden

Hier is het denk ik ook begonnen… Overdag slapen was altijd al een dingetje maar nu sinds 3 dagen de nachten ook terwijl deze juist al een hele tijd super gingen. Hij wordt elk uur helemaal overstuur wakker.. ben kapot 😂

één maand geleden

Ugh de dutjes vandaag zijn echt een ramp! Ze is van 8.40 wakker en sindsdien maar 2x 30min een dutje gedaan. Wel kapot moe natuurlijk, maar slapen wilt ze niet..

één maand geleden

Oh fijn wel herkenning te lezen bij jullie allemaal. Denk je sprong 4 en de slaapregressie gepasseerd te zijn komt sprong 5 alweer om de hoek kijken 😬 Deze hele week elke nacht elk uur wakker. Normaal hielp het nog wel om hem even te pakken of speen te geven maar nu helpt eigenlijk niks. Speen spuugt ‘ie zelfs uit. Slaap zelf maar 2 uurtjes al de hele week per nacht 😭 Hij is verder overdag wel super happy en heeft een nieuwe skill ‘gillen/kraaien’ ontdekt haha. Overdag slaapjes ook maar max 30 min… Benieuwd hoe lang deze sprong gaat duren 🫣

één maand geleden

Is er iemand inmiddels uit sprong 5?? Hoe lang duurde het hahahah

één maand geleden

Mijn dochter is super lief en komt overdag makkelijk in slaap, maar sinds een paar dagen maakt ze de hele dag een jammerend geluid. Het is niet echt huilen. Herkenbaar voor iemand? Soort ontevreden.

één maand geleden

Reactie op Hjc29

Mijn dochter is super lief en komt overdag makkelijk in slaap, maar sinds e ...
Mijn dochter is ook super lief en slaapt heel goed. Klaagde eigenlijk nooit en was super tevreden. Tot nu in sprong 5. Ze maakt de hele dag door dat geluid.

één maand geleden

Reactie op Hjc29

Herkenbaar bij onze zoon. Jengelt veel en sinds 2 dagen meer schreeuwen..lijkt echt gefrustreerd ofzo dat iets niet lukt 🙈 hopelijk snel voorbij. Volgens de app duurt de sprong nog 20 dagen. Wel het idee dat hij er een week eerder in zat.

één maand geleden

Reactie op Hjc29

Jepp huilt bijna nooit maar sinds een week alleen maar jammeren :(

één maand geleden

Nog kindjes die ontzettend grommen? Mijn dochtertje van 17-4 gromt sinds gisteren heel veel, echt van die ontevreden geluidjes.

één maand geleden

Die van mij is 5 maanden en wilt overdag niet slapen max 10 minuten steeds en avond wilt ie opeens alleen bij papa slapen heeft iemand dit ook

één maand geleden

Reactie op hcan

Die van mij is 5 maanden en wilt overdag niet slapen max 10 minuten steeds ...
Jaa die van mij slaapt alleen op iemand, als je haar neerlegt wordt zw meteen wakker. Bij mij snachts moet ze aan de borst, bij papa gaat ze wel slapen (voor een uurtje of 2). Ik laat haar overdag op me slapen zodat ze niet oververmoeid raakt en snachts leg ik haar maar gewoon heel vaak aan de borst tot 05.00 ofzo en dan gaat ze bij papa slapen, meestal wel tot 6.00 of 07.00

één maand geleden

Zijn er al kindjes die uit de sprong zijn en waarbij je echt merkt dat het slapen weer beter gaat? Ben op zoek naar een beetje hoop denk ik 😂 Vannacht weer ieder uur op de klok gezien... moeoeoe!

één maand geleden

Reactie op L_S

Zijn er al kindjes die uit de sprong zijn en waarbij je echt merkt dat het ...
Volg 😂😂

één maand geleden

Dacht dat ze hier uit haar sprong was.. overdag gaan de dutjes heel goed. Zaterdag op zondag weer 12 uur geslapen. Maar nu afgelopen nacht was ze toch weer wakker om half 4..

één maand geleden

Pfff eerlijk, dacht dat sprong 4 erg was maar mijn god!!! Letterlijk ieder uur melk, heel de nacht willen drinken en bij me willen zijn. Ben vannacht aan de rijstebloem begonnen. Van 6x wakker worden zitten we nu op 4. Hoop zo erg dat het gaat helpen🥲🥲🥲