109 Reacties
één maand geleden
Reactie op SiStitch
Sprong 5 wordt hier wel gekenmerkt door elk 1,5-2u in de nacht voeden.
Ove ...
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ‘s nachts om de 1,5/2 uur moet voeden. deze jongen begint bijna te kruipen en ben bang dat daarom de nachten opeens een hel zijn. Hoe lang is dit bij jou al aan de gang?
één maand geleden
Reactie op Krem
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ‘s nachts om de 1,5/2 u ...
Ik denk rond de 21 weken, toen kwam hij ineens in een nacht na een uur alweer. Foutje-moet-kunnen dacht ik nog 🤪 , maar na een paar keer dacht ik: hm, dit zal die 'beruchte' slaapregressie dan wel zijn. Sindsdien heeft hij een enkele nacht wél doorgeslapen, in de zin van pas na 3,5-4u voeding willen.
Het bijzondere, en ook ook wel fijne, vind ik aan deze nachten, dat hij dus hier helemaal niet wakker-wakker is, maar nog met zn ogen dicht ligt te jodelen, zodra er een tiet ingaat hij stil is, en soms na een minuut of 8 alweer diep slaapt, of snurkt eigenlijk want hij is ook verkouden.
Ben zo benieuwd wanneer hij hier gaat kruipen 😍 (dubbel gevoel, want dan moeten we wel écht nog het één en ander fixen in huis 🫣)
één maand geleden
Hier is het denk ik ook begonnen…
Overdag slapen was altijd al een dingetje maar nu sinds 3 dagen de nachten ook terwijl deze juist al een hele tijd super gingen.
Hij wordt elk uur helemaal overstuur wakker.. ben kapot 😂
één maand geleden
Ugh de dutjes vandaag zijn echt een ramp!
Ze is van 8.40 wakker en sindsdien maar 2x 30min een dutje gedaan. Wel kapot moe natuurlijk, maar slapen wilt ze niet..
één maand geleden
Oh fijn wel herkenning te lezen bij jullie allemaal. Denk je sprong 4 en de slaapregressie gepasseerd te zijn komt sprong 5 alweer om de hoek kijken 😬 Deze hele week elke nacht elk uur wakker. Normaal hielp het nog wel om hem even te pakken of speen te geven maar nu helpt eigenlijk niks. Speen spuugt ‘ie zelfs uit. Slaap zelf maar 2 uurtjes al de hele week per nacht 😭 Hij is verder overdag wel super happy en heeft een nieuwe skill ‘gillen/kraaien’ ontdekt haha. Overdag slaapjes ook maar max 30 min… Benieuwd hoe lang deze sprong gaat duren 🫣
één maand geleden
Reactie op Hjc29
Mijn dochter is super lief en komt overdag makkelijk in slaap, maar sinds e ...
Herkenbaar bij onze zoon. Jengelt veel en sinds 2 dagen meer schreeuwen..lijkt echt gefrustreerd ofzo dat iets niet lukt 🙈 hopelijk snel voorbij. Volgens de app duurt de sprong nog 20 dagen. Wel het idee dat hij er een week eerder in zat.
één maand geleden
Reactie op Hjc29
Mijn dochter is super lief en komt overdag makkelijk in slaap, maar sinds e ...
Jepp huilt bijna nooit maar sinds een week alleen maar jammeren :(
één maand geleden
Nog kindjes die ontzettend grommen?
Mijn dochtertje van 17-4 gromt sinds gisteren heel veel, echt van die ontevreden geluidjes.
één maand geleden
Reactie op hcan
Die van mij is 5 maanden en wilt overdag niet slapen max 10 minuten steeds ...
Jaa die van mij slaapt alleen op iemand, als je haar neerlegt wordt zw meteen wakker. Bij mij snachts moet ze aan de borst, bij papa gaat ze wel slapen (voor een uurtje of 2). Ik laat haar overdag op me slapen zodat ze niet oververmoeid raakt en snachts leg ik haar maar gewoon heel vaak aan de borst tot 05.00 ofzo en dan gaat ze bij papa slapen, meestal wel tot 6.00 of 07.00