109 Reacties
één maand geleden
Reactie op SiStitch
Het is een fase.
Na sprong 4 kwam hier de slaapregressie, gevolgd door spr ...
Dank je! Hij slaapt van 19.30/20.00 al aan één stuk tot 05.30 uur, dus we mogen niet klagen. Dat weet ik. Maar een uur gebrabbel en wel bij mij in slaap vallen ben ik zat hahaha..
één maand geleden
Wij merken het voornamelijk overdag. De nachten gaan perfect. Loys ligt om 18.30/19.00 in bed en slaapt door tot 8.30 in de ochtend. De ene middag slaapt ze maar 1.5/2 uurtjes en soms 3 uur. Ze ligt ‘s middags rond 11.30 in bed. Ze slaapt wel maar als ze eenmaal wakker is dan is ze voornamelijk overdag vervelend. Huilen boos driftbuien. Dus eigenlijk mogen wij niet klagen.
één maand geleden
Reactie op CaliR
Wanneer ging het bij jou over? Hier ook al vanaf 5 juli een drama (ja, ik h ...
Na 6 maanden en een week, toen merkten we echt verschil.
Daarvoor hadden we tussendoor 1 goede nacht, toen weer 2 slechte en dacht ik even dat het nooit meer goed zou komen. En ineens gingen we van elkaar 1,5u, naar 3 voedingen in de nacht, en een week later naar 2 (afgelopen nacht, maar dat kan natuurlijk ook een toevalstreffer zijn)
één maand geleden
Reactie op CaliR
Wanneer ging het bij jou over? Hier ook al vanaf 5 juli een drama (ja, ik h ...
Oh hehe, blij dit te lezen, hier ook vanaf midden juli bezig. Ik dacht dat ik gek aan het worden was. Nu icm met onze 3 jarige vind ik het toch wel heel heftig hoor. Ben doodop!
één maand geleden
Reactie op CaliR
Volgens de app moeten wij ook een week in sprong 5 zitten, maar volgens mij ...
Welke app gebruik je als ik vragen mag?
één maand geleden
Het drinken is hier al een paar weken drama. We bieden 180 aan maar standaard 90cc over. L speen gaat nog te snel, warmer of kouder aanbieden werkt ook niet. Eigenlijk sinds ze hapjes krijgt geen interesse meer in d'r flesje. Komt doordat ze overdag weinig drinkt snachts weer 2x.. drama! Nog meer kindjes die zoveel over houden met drinken?
één maand geleden
Met het inslapen is het dingetje maar soms gaat het ook soepel alleen het wakker worden in de nacht is nu sindskort toegenomen. Onze klein nu 6 maanden.
één maand geleden
Reactie op SA2021
Het drinken is hier al een paar weken drama. We bieden 180 aan maar standaa ...
Klinkt hier bekend. Van de 210 fles kan ze gerust 150 erin laten zitten. We zijn erachter dat ze dan even pauze wil en de rest plat liggend op haar rug, dan drinkt ze de fles wel op!
één maand geleden
Nou vanaf maandag uit haar sprong volgens de oei ik groei app. Meteen gaan de nachten, de slaapjes overdag beter. Ook laat ze meer tijd tussen de voedingen overdag en ‘s nachts. Ze slaapt nog wel op mij helaas. Nu een slaapje van bijna 3 uren dat ik al begin te twijfelen om haar wakker te maken. Hopelijk blijft dit allemaal nu zo.
één maand geleden
Reactie op Elleszzzz
Is het bij de meeste weer voorbij? 🥲 ik heb even een positief verhaal nodi ...
Hier volgens de app bijna uit de "lastige fase" , maar eerlijk gezegd bijna niks gemerkt.
Alleen de dutjes gingen iets lastiger, maar ook geen ramp.
Ik zou zeggen, laat het gewoon op je afkomen. Het is echt niet bij iedereen een ramp ❤️
één maand geleden
Sorry maar ervaren nog meer mensen dat je gewoon geen goede periode hebt na een sprong? Voor mijn gevoel zitten we sinds dat mijn zoontje 3,5 maand is al in een sprong. Dan gaan de dutjes overdag slecht, dan switcht het ineens om. Dan is hij alleen maar aan het jammeren overdag. Als je denkt dat het niet slechter kan, komt er ineens nog een schepje bovenop. Vervolgens krijg je ook nog al het drama met tandjes en spuitluiers. Ik heb voor mijn gevoel al maanden geen tevreden baby meer. 😭
één maand geleden
Reactie op malouna
Sorry maar ervaren nog meer mensen dat je gewoon geen goede periode hebt na ...
Dit klinkt in mijn oren gwn als het eerste jaar van een baby. Ik zou niet teveel bezig zijn met sprongetjes want dan raak je alleen maar gefrustreerd, zo van mijn baby zit in de groene balk waarom is die nog zo huilerig. Bij mijn eerste was ik ook veel gefrustreerd, nu bij mijn tweede sta ik er veel relaxter in. Hier ook vanaf 4 maanden een meisje dat gwn een stuk minder tevreden is. Maar prima ik snap het ook wel, al die ontwikkelingen, slaap wat veranderd tandjes, meer willen dan je kan noem maar op. Het is allemaal niet niks. Wat ik heel erg heb geleerd van mijn eerste is dat je ook gwn mag genieten van alles ook al loopt alles niet zo soepel. Geniet van je lekkere mopperkontje, lekker veel knuffelen, ga erop uit want echt ze zijn zo groot. En ik weet echt dat het niet altijd makkelijk is hoor, maar de sprongetjes en alles loslaten kan zo veel meer lucht geven!
één maand geleden
Reactie op malouna
Sorry maar ervaren nog meer mensen dat je gewoon geen goede periode hebt na ...
Hier exact hetzelfde hoor! Ook al vanaf 3,5 maand bezig. Maar dit is ook mijn tweede en zoals al gezegd werd, het is gewoon echt heftig. Er zijn kindjes die inderdaad heel netjes alleen maar "lastig" zijn wanneer ze in een sprongetje zitten. En dan heb je onze kleine draakjes die al die sprongetjes en slaapregressies lekker aan elkaar vast maken 😅