109 Reacties
één maand geleden
Reactie op jo95
Klinkt hier bekend. Van de 210 fles kan ze gerust 150 erin laten zitten. We ...
Hier ook plat liggend op de rug de rest van de fles op willen drinken en anders niet 😋
Sinds sprong 5 die al voorbij zou moeten zijn, begint mijn kleine man ineens te gillen en krijsen en mini huiltjes (huilde nooit sinds de geboorte al niet maar wel jengelen). En slapen gaat weer sh*t. Hij leert wel veel op het moment, maar jeetje hij doet echt alsof ik hem mishandel heel de dag 🤣
één maand geleden
Reactie op malouna
Sorry maar ervaren nog meer mensen dat je gewoon geen goede periode hebt na ...
Yep herkenbaar 🫣
één maand geleden
Reactie op Evida1988
Hier ook plat liggend op de rug de rest van de fles op willen drinken en an ...
Hier drinkt ze haar flesjes weer leeg alleen als ik in haar slaapkamer in het donker ga zitten. In de woonkamer of ergens anders met licht drinkt ze niet. Waarschijnlijk op het kinderdagverblijf weer helemaal niks 😅
één maand geleden
😭😭 ons zoontje slaapt om 19.00 uur en wordt nu al 3 avonden op rij gillend, krijsend, schreeuwend wakker rond 21.00 uur. Bijna niet te troosen. Na de fles van 22.30 uur slaapt hij tot een uur of 4, wordt dan huilend wakker en heeft genoeg aan een speentje. Iemand die ervaring heeft met iets soortgelijks?
Oja de dutjes overdag gaan ook helemaal ruk terwijl dat eerst best aardig ging. Vooral slapen op mij lukt nog wel...
één maand geleden
Reactie op L_S
😭😭 ons zoontje slaapt om 19.00 uur en wordt nu al 3 avonden op rij gillen ...
Precies hetzelfde hier! Hoop dat dit bij sprong 5 hoort en straks weer over gaat...
één maand geleden
Reactie op L_S
😭😭 ons zoontje slaapt om 19.00 uur en wordt nu al 3 avonden op rij gillen ...
Hier begon dit gisteravond ineens..en nu net na 45min middagdut ook keihard, heel verdrietig huilen. Niet meer in slaap te krijgen en ook moeilijk rustig te krijgen.
Gisteravond uiteindelijk na bijna 2uur en nog wat voeding met veel moeite weer in slaap gekregen..
Vind het maar heftig..hoop dat dit snel over is.
één maand geleden
Hier afgelopen nacht en vandaag gaat het ook niet helemaal lekker met slapen. In de nacht gewoon 2 uur wakker geweest.
Maar ons meisje die rolt bijna om. Het is zo schattig om te zien.
Er was overigens ook de supermaan vannacht.
Dus waarschijnlijk alles bijelkaar. Snap ik het wel en knuffel ik haar extra in de nacht wanneer ze wakker is en me nodig heeft. Ook al is mama kapotmoe 😅🙈🥰