Hallo mama’s
Mijn dochter van 3 maanden is echt een happy baby, ze huilt bijna nooit (alleen vroeg in de ochtend voor een lekker fles haha)
En heel soms beetje jammeren gedurende de dag maar zo een happy baby.
Daarbij merk ik ook niet echt iets van die sprongen waar ze in zou moeten zitten🙃
Bij mijn oudste had ik me er eigenlijk niet in verdiept/ bijgehouden dus weet ik niet hoe het bij haar was.
Zijn er meer die dit herkennen en is dat normaal? of komt het straks allemaal in 1keer ?🤣
Eerste sprong heb ik niets van gemerkt. Bij sprong 2 was ze wel echt een paar dagen huilerig. Met een paar dagen gaat ze naar sprong 3. Ben benieuwd hoe ze daarop gaat reageren.
Nee hoor hier ook niet, maar om de tegenovergestelde reden als bij jou. Hier gewoon altijd onrust, veel huilen en slecht slapen dus een sprongetje hier of daar is niet te merken 🤣
Er is ook helemaal geen wetenschappelijke onderbouwing voor sprongetjes. Ik kijk er niet naar en merk ook niks. Af en toe een minder dagje heeft iedereen weleens
Ik heb mij hier ook helemaal niet in verdiept. Ik heb wel de oei ik groei app gekocht omdat ik dat zelf leuk vind. Er staan wat dingen in die ik interessant vind. Sprong 1 niks van gemerkt maar sprong 2 weer wel! Ik “hou” mij er niet aan ofzo maar het viel mij wel op dat sprong 2 klopte met de onrustige dagen die ze had. Ze zit nu in sprong 3. Ook niks van gemerkt. Volgens sprong 3 zou ze nu haar handen etc moeten gaan ontdekken en dat klopt dan weer wel. Maar goed, het is meer een leidend iets denk ik