7 Reacties

10 dagen geleden

Hier ook, lees mee

10 dagen geleden

Reactie op Evida1988

Hier ook, lees mee
Ook nog steeds veel?! En hoeveel maanden is je zoon/dochter ?

10 dagen geleden

Hier ook. Is alleen maar erger geworden... Over een week is ze 5 maanden. Hebben al geprobeerd kleinere flesjes te geven, maar dan gaat ze huilen of vraagt na 20min on meer...

10 dagen geleden

Jup, hier ook. M'n meisje is bijna 5 maanden en krijgt borstvoeding. Boeren, rechtop houden en rustig houden maakt allemaal niet uit... ook uren later geeft ze nog terug

10 dagen geleden

Niemand tips ? 🙈

9 dagen geleden

Hier ook een dochtertje van 4,5e maand die daar last van heeft. Ik ben sinds vorige week begonnen met johannesbroodpitmeel en dat werpt nu wel echt z’n vruchten af. Ze is nu een stuk rustiger met slapen ook. Eerst werd ze vaak wakker van voeding/maagzuur wat weer naar boven kwam

9 dagen geleden

Hier ook maar ik heb niet het idee dat ze er zelf op enige manier vast van heeft dus ik maar me er ook geen zorgen om (alleen irritant dat de kleding steeds onder zit, inclusief je eigen kleding;)). Als ze goed groeien en tevreden zijn is het verder een kwestie van wachten tot ze eroverheen groeien denk ik. De fysio gaf trouwens aan dat het juist op deze leeftijd weet iets meer kan worden omdat ze steeds bewegelijker worden.