6 Reacties

7 dagen geleden

Heel herkenbaar! Mijn zoontje spuugt ook ontzettend veel. Hoe oud is je zoontje ? En waarom gebruik je Hero voeding ? En wat zegt het CB er van? En groeit die wel goed?

7 dagen geleden

Onze oudste had dat 3 jaar geleden ook met Hero… we zijn toen overgestapt op nutrilon en dat ging al veeeel beter! Hero is ook vrij dunne voeding geloof ik😳

7 dagen geleden

Hadden wij ook met kruidvat. Nu de reflux variant van kruidvat, hier zit JBM in verwerkt en wat dikker en dat gaat nu heel goed

7 dagen geleden

Hey! Super herkenbaar! Wij hadden ook Hero en zijn nu sinds een maandje over op de Hero Nutrasense Comfort + AR, het spugen is echt enorm afgenomen, hij drinkt erg goed en poept ook elke dag (dit deed ie voorheen maar eens in de 3 tot 5 dagen!) Ik zou cb even om advies vragen, maar die gaven toen dit aan bij ons :) hier echt een lifesaver!

6 dagen geleden

M’n kleintje groeit er hartstikke goed om, maar denk dat we toch maar die speciale voeding gaan proberen. Misschien ook wel van een ander merk. We hadden hero gekozen omdat de kinderopvang dit ook aanbiedt (all incl), maar het spugen is nu zo erg.. vind t sneu voor hem zelf en hij spuugt alles en iedereen er onder waardoor ik ander voeding het proberen wel waard vind. Lijkt wel dat het erger word, zo gek. Hij heeft wel goede ontlasting. Hij heeft over twee weken weer een bezoekje aan cb dan zal ik dit ook aangeven..

5 dagen geleden

Reactie op newlife04

M’n kleintje groeit er hartstikke goed om, maar denk dat we toch maar die s ...
Precies dit hadden wij ook en nieuwe voeding werkt nooit direct, ik was na 2 dagen helemaal chagrijnig omdat het niet leek te werken, maar het even een goeie week/2 weken de rijd gegeven en het is echt heel veel beter geworden, hij spuugt nog steeds wel eens wat, maar het is ook een enorm drukke jongen en heeft geen zit in de kont, dus dat is niet gek. Maar het was wel 10 keer na een normale voeding en heel veel gedurende de 3/4 uur tot de volgende voeding. Dus de Comfort + AR is hier echt super!