11 Reacties

3 maanden geleden

Lees even mee. Hier hetzelfde namelijk..

3 maanden geleden

Ik heb dit met de oudste gehad. Bij hem was het een fase, duurde 2 weekjes en vanaf toen is hij langer gaan slapen

3 maanden geleden

Hier ook al een paar weken het geval, het is nu ook weer vijf over half vijf, klaarwakker….

3 maanden geleden

Hier ook eentje die niet meer gaat slapen. Geen idee hoe nu verder

3 maanden geleden

We waren 5 minuten beneden en hij ging gapen, ogen wrijven, terug naar boven. Even kort ritueeltje gedaan en hij slaapt nu weer geloof ik

3 maanden geleden

Hier ook, denk echt dat dit met een sprong te maken heeft

3 maanden geleden

Hier ook al weken, soms slaapt ze paar dagen beter dan weer vaak vroeg wakker. Accepteert vaak wel tutje en slaapt verder. Soms leg ik haar tussen ons in. Maar waarom zo vroeg wakker geen idee..

3 maanden geleden

Zelfde hier met een kindje van 13 weken (gecorrigeerd 14). Ik denk dat het normaal is. Bij onze komt het door de darmpjes fie actief worden.

3 maanden geleden

Hier altijd poepen tussen 5-5.30. 💀

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde, hele verhalen kletst ze... ze poept dan ook vaak en kan gerust 45-60 min wakker zijn voordat ze weer verder slaapt... om vervolgens oudere zus rond 6u weer aan bed te hebben staan. Misschien de slaapregressie?

3 maanden geleden

Klinkt als de 4-maanden slaapregressie. Ze zal inderdaad een sprong aan het maken zijn en daardoor vaker wakker worden