11 Reacties

3 maanden geleden

Ons meisje heeft dat ook, wilt zich graag verstoppen om in slaap te vallen. Wij hebben haar een hydrofiel doek gegeven. Deze is heel dun en kan ze doorheen ademen. Wie weet is dat een idee?

3 maanden geleden

Ter aanvulling; je hebt ook hydrofiele monddoekjes, deze zijn een stuk kleiner en net zo dun

3 maanden geleden

Reactie op WinterMeisje

Ter aanvulling; je hebt ook hydrofiele monddoekjes, deze zijn een stuk klei ...
Hier hetzelfde... lekker friemelen aan een hydrofiele monddoekje. Ik laat ons zoontje er ook mee spelen in de box.

3 maanden geleden

Mijn meisje is 17 weken houd ook erg van friemelen en alles in der mond stoppen op gegeven moment als ze slaapt pak ik het knuffeltje af. En slaapt ze gewoon verder. Of ik geef haar een bijt ring die ze in der mond kan doen ze heeft nu een periode dat ze alles lekker in der mond wil stoppen 🤣

3 maanden geleden

Misschien een zijden doekje van Sarah’s Silk? Dat is heeel dun en kan je kindje gewoon doorheen ademen.

3 maanden geleden

Misschien een tikkie ‘loedermoeder’ als ik dit lees😅, maar mijn zoontje slaapt gewoon met een knuffeldoekje van happyhorse. Hij friemelt hier ook aan en legt het soms tegen/op z’n gezicht. Omdat de oppervlakte van het knuffeltje niet heel groot is, lijkt het me lastig om hierin te stikken. Ik heb overdag wel altijd de babyfoon op hem gericht en check zo af en toe hoe het gaat. ‘s Nachts slapen we samen, dan heeft hij het doekje niet. Je hebt ook knuffeltjes (hoofd) met hydrofiel eraan vast, wellicht is dat iets?

3 maanden geleden

Reactie op Ellebel90

Misschien een tikkie ‘loedermoeder’ als ik dit lees😅, maar mijn zoontje sl ...
Hier precies hetzelfde.. vanmiddag heeft ze hem nog heerlijk op dr gezicht gelegd. Mn eerste deed dit ook.. snachts slaapt ze op dr eigen kamer maar dan geef ik hem (nog) niet. Savonds is ze wel zo moe dat ze eigk ook zonder problemen zonder knuffel in slaap valt

3 maanden geleden

We geven ons zoontje een hydrofieldoek met een knoop erin zodat hij het niet achterin z'n keel kan proppen

3 maanden geleden

Reactie op Ellebel90

Hier ook.....😊

3 maanden geleden

Reactie op Ellebel90

Ik ook loedermoeder 😛 Als het niet fijn (meer) is, draait ze wel haar hoofd. Of wappert ze nog een keer met haar handen en trekt zo haar knuffeldoekje weg.

3 maanden geleden

Reactie op bubble2024

Ik ook loedermoeder 😛 Als het niet fijn (meer) is, draait ze wel haar hoof ...
Precies, ik heb het hem ook alweer van z’n hoofd zien trekken!