Hallo mama’s/papa’s,
Sinds ruim twee weken heeft onze zoon last van diarree luiers. Ik heb vorige week vrijdag contact gehad met de arts. Als de dunne ontlasting aan zou houden moesten wij maandag op het spreekuur komen. Verdere ziekte verschijnselen behalve aanhoudende verkoudheid bleven uit. Op maandag zijn wij bij de huisarts geweest en is hij onderzocht maar zonder bijzondere uitkomsten. Op dinsdag werd ik gebeld door het kdv omdat hij koorts had. Hij heeft toen woensdag nog wat verhoging gehad in de avond maar donderdag was hij alweer opgeknapt. Maar de diarree blijft aanhouden. Donderdag is mijn man nogmaals naat de huisarts geweest maar die kan het nog steeds niet verklaren. En eerlijk gezegd ben ik er niet gerust onder.. hij poept letterlijk na elke fles en het blijft dun.. meer babys van rond de zes maanden die hier last van hebben? Of adviezen wat ik kan proberen?
Hij zit aan de care voeding gemengd met normaal. Krijgt als oefenhapje momenteel banaan en twee ijsblokjes groenten op een dag. Verder geen bijzonderheden…