Mijn dochter wordt heel rustig van de stofzuiger, vooral op momenten dat ze echt helemaal overstuur is.
Ik heb de Moonie beer ook, die white noise geluiden werken meer als ze wat mopperig begint te worden maar ze komt ver boven dat geluid uit als ze overstuur is.
Nu zet ik via spotify dan wel eens stofzuiger geluiden aan of echt de stofzuiger zelf.
Om het mezelf makkelijker te maken, ook voor onderweg, ben ik op zoek naar iets wat echt stofzuiger geluiden heeft. Dus niet geluiden van beekjes, wind etc. Maar echt dat typische stofzuiger geluid.
Ik kwam de Numsy tegen maar ik kon niet vinden of die stofzuiger geluid heeft.
Iemand die mij op weg kan helpen?
Misschien gewoon met de spraakrecorder van je telefoon een kwartier opname maken van de stofzuiger thuis? Dan kun je die op repeat zetten als je met haar weg bent.
Wij hebben de Zazu Zoe de Pinguin. Hier staan standaard geluidjes op maar je kan hem ook verbinden met Bluetooth dus kan je zo het stofzuiger geluid afspelen! Echt een aanrader.
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik ga dan toch voor een Numsy! Je zal net zien dat ik zelf mijn telefoon in gebruik heb wanneer ik de stofzuiger nodig heb馃お