12 Reacties

2 jaar geleden

Word verhit waarom niet ?

2 jaar geleden

Reactie op jamilla81R

Word verhit waarom niet ?
Ik heb echt geen idee sinds ik zwanger ben lijk k over alles te twijfelen. En witte wijn extract staat er op.. geen idee

2 jaar geleden

Er staat inderdaad witte wijn extract maar door de hitte lost alcohol over het algemeen gewoon op vooral in zo'n kleine hoeveelheid. Ik zou me daar echt niet druk om maken

2 jaar geleden

Witte wijn extract betekent dat de smaak van witte wijn is toegevoegd. Als er alcohol in zou zitten zou dat ook los op de ingrediënten lijst staan! Geen zorgen dus

2 jaar geleden

En 0,3 procent op het hele pakje poeder lijkt mij ook heel weinig. Het is poeder toch?

2 jaar geleden

Klopt het is poeder! Nu een mengsel haha.. het staat in de oven.. bedankt voor jullie reacties. Ik dacht dat ik na die test niet meer onzeker hoefde te zijn maar ik denk nu juist na over 10 miljoen andere dingen. 🙈

2 jaar geleden

Als de hoofdingrediënten palmvet en suiker zijn, zou ik het sowieso laten staan🤭

2 jaar geleden

Wat betreft zwangerschap kan je dit gewoon veilig eten! Wat betreft gezondheid van beide, liever niet 😅 grootste ingrediënt is palmvet, gevolgd door suiker en dan op plek 3 pas aardappel 😅

2 jaar geleden

Reactie op BMP2021

Wat betreft zwangerschap kan je dit gewoon veilig eten! Wat betreft gezondh ...
Ben benieuwd wat jullie dan veelal eten als je nog geeneens aardappels kan eten?

2 jaar geleden

Ben benieuwd wat jullie dan veelal eten als je nog geeneens aardappels kan ...
Niets uit pakjes en zakjes daardoor krijg je een stuk minder onnodige dingen binnen en minder zout😊

2 jaar geleden

Reactie op Schippie06

Niets uit pakjes en zakjes daardoor krijg je een stuk minder onnodige dinge ...
Eigenlijk eet ik normaal ook nooit uit pakjes of zakjes. Maar sinds ik zwanger ben twijfel ik wel aan alles of het nog zo “gezond” is.

2 jaar geleden

Ben benieuwd wat jullie dan veelal eten als je nog geeneens aardappels kan ...
Ja wel aardappels. Maar geen honig/knor pakje waardoor er meer troep in zit dan aardappel. Dus eet gewoon alles & ook aardappels maar kook het vers en maak zelf sauzen en pak gewoon kruiden potjes