9 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb niet helemaal een zelfde verhaal maar heb/had ook het idee dat het (te) straks was/is daar beneden.
Uiteindelijk klopte dat ook wel, een stukje huid bij mijn vagina ingang zit dicht waar het open zou moeten zijn (als in, een klein stukje is open, dan een stukje huid dicht en dan weer open). Ik ben er maandag voor naar het ziekenhuis geweest en daar werd gezegd dat er of te enthousiast is gehecht of, wat aannemelijker is, is dat er "schaaf" plekjes hebben gezeten en dat aan elkaar is gaan plakken/groeien.
De arts gaf aan dat dit vanzelf minder/beter kan worden en zo niet, het dmv een kleine ingreep verholpen kan worden.
Ik ben "pas" 5 weken geleden bevallen dus hier nog geen sex gehad.. vraag me ook überhaupt af hoe ik dat ga doen 😬. Bij alleen het idee denk ik al.. auw 😅
4 maanden geleden
Na mijn eerste kindje had ik dit ook(knip en 3 scheuren). Het was te strak om fijn seks te hebben, door het stugge littekenweefsel.
Ik ben toen naar een bekkenfysio gegaan en zij heeft uitgelegd hoe ik het op kon gaan rekken. Ik heb wekenlang elke avond met vaseline m'n vaginaingang opgerekt en dat hielp, daarna ging seks beter.
4 maanden geleden
Geen knip gehad maar bij de eerste wel een vaginawandruptuur gehad. Dat was na een jaar niet meer gevoelig tijdens de seks. Geef jezelf de tijd, en wanhoop niet!
4 maanden geleden
Reactie op Kd1997
Hoe heb je dit oprekken precies gedaan ? Ik heb het idee dat ik dit ook heb ...
Heel oncharmant, maar ik moest m'n duim een stukje in mn vagina doen en dan de huid oprekken aan de onderkant, er dus rek opzetten door de huid naar beneden te duwen/trekken.