Hoi iedereen
Ik heb een dochter van 6 maanden bijna ik ben een alleenstaande moeder van 23 jaar. Ik had een hele stresse zwangerschap en bevalling helaas. Me dochter is zoooooo moeilijk 😫😭😭 ik wordt er letterlijk depressief van. Ze slaapt niet in de nacht door hele tijd omdraaien , door de dag slaapt ze maar een uurtje en voordat ze in slaap valt duurt het 2 uur om haar in slaap te laten vallen . Ze wilt niet zelfstandig slapen. Wat ik snap maar ze is al bijna 6 maanden …. Toen ze 2 maanden was , had ik veel geduld omdat ik “dacht dat ze makkelijker zou worden .. maar nee… ze vraagt zo veel energie zoveel aandacht …. Ik heb haar geen 1x zelf zien slapen , alles geprobeerd echt alles , ze wilt dat ik haar kei hard wieg en haar hand vast pak … ik kan dit niet hele dag blijven doen waneer ze wilt slapen … iemand tips aub ?? Ik vraag me gwn af waneer ik kan genieten van haar want ik ben echt hele dag chagrijnig… ben ook van plan om haar naar kinderopvang te brengen voor een paar uur om gewoon wat rust te hebben.. maar ik ben daar onzeker over omdat ze is echt een hele lastige kind … en dat ze haar niet aan kunnen …🥺🥺🥺🥺🥺🥺