11 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook heeeeel veel kwijlen! Op zijn handen sabbelen en veel aan de borst willen . Ook heel huilerig helaas
3 maanden geleden
Neemt niet weg dat het geen tandjes kunnen zijn natuurlijk. Maar 3 maanden is er vroeg. Daarnaast krijgen de meeste baby’s echt eerst de ondertanden (uitzonderingen daargelaten).
Rond deze fase komen er eigenlijk zoveel dingen tegelijk; nog heel regelmatig een sprong waardoor hangerig en huilerig. Allerlei vaccinaties waardoor hangerig, huilerig en vaak koorts.
De warmte helpt natuurlijk ook allemaal niet mee.
Als ik de foto’s zo beoordeel (in hoeverre dat lukt), lijken het me geen tandjes. Het is heel makkelijk om dat wel te denken overigens. Bij m’n dochter dacht ik met 10 weken dat ze tanden kreeg en dit duurde uiteindelijk nog 2,5 maand.
Wat hier echt bij de eerste tanden verraadde dat het wèl tandjes waren, waren de rood gloeiende wangen, de vuurrode billen en diarree!
3 maanden geleden
Het kan met 3,5 maand wel al hoor! Echter duurt het heeeeeeel lang voor ze echt doorkomen (en dan hebben ze ook echt die spuitluiers en verhoging). Je kan het zien als je zachtjes een glas erop duwt, en er dan wit verschijnt. Dan zijn ze in aantocht maar dit kan echt wel 3 a 4 weken duren. Meestal komen wel de eerste 2 ONDER door.