Hoi allemaal,
Onze kleine krijgt denk ik al tandjes. Ze is van 17-04. Ze is ineens ontzettend aan het kwijlen en zit continue met haar handjes in haar mond. Echt aan het knauwen op haar vingers. Verder heeft ze gigantisch veel zure poepluiers, waarbij ze eerst met moeite en veel gehuil 1x per dag poepte hebben wij er nu met gemak 8. Waardoor haar billen ook gigantisch rood zijn. Smeren nu telkens met dr leenarts billenzalf. Ook gaat het slapen overdag echt dramatisch. Ze zet het op een hysterisch gillen zodra wij haar in haar bedje willen leggen, normaal gesproken is ze met twee tellen weg. Ook huilt ze ineens veel nu ze wakker is, terwijl ze normaal onze kletsende vrolijke dame is. En ze is bijna niet te troosten, ze houdt niet zo van knuffelen namelijk helaas.. Iemand herkenning of tips waardoor ze er minder last van heeft? Dit breekt mijn moederhart om haar zo te zien.
Ik weet dat het kwijlen en op handjes kauwen nu ook gewoon bij de leeftijd gaat horen. En mss zit ze ook in een sprong.
Als ik echt het idee had bij de eerste veel last van tandjes te hebben gaf ik een zetpil. Verder een bijtring uit de koelkast oid. Maat daar is ze nu denk ik nog te klein voor.
Heeft ze ook een rood wangetje oid? Dat krijgen ze ook vaak
Ik weet dat het kwijlen en op handjes kauwen nu ook gewoon bij de leeftijd ...
Neee geen rode wangetjes! Vandaag bij het CB zeiden ze ook wel dat ze zagen aan haar tandvlees dat er wat aankomt🙈 en ze is juist net uit haar 2e sprongetje
Hier ook, zojuist gezien dat onze dochter ook tandjes krijgt. Ze is al een dag of twee uit haar doen en dunnere ontlasting. Normaal heel tevreden en je hoort haar eigenlijk nooit. Net gekeken maar idd twee onderin naast elkaar komen door. Onze dochter is van 5-4. Best vroeg heb ik het idee maar kan.