Ik zit echt even met mijn handen in het haar..
Mijn dochter is al paar dagen haar zelf niet, veel huilen, hangerig, slaapt slechter, wordt vaker wakker in de nacht. Dit begon maandag.
Nu is het zo dat haar twee onderste tandjes door zijn en natuurlijk doet dit pijn. Ik smeer het 4x in met dentinox + paracetamol. Dit lijkt wel even te helpen.
Maaar ook krijgt ze nu elke dag voeding, ze is 6 maanden. Nu krijg ze dit al sinds 5 maanden. Ook had ze koemelk allergie maar is ze nu eindelijk van de pepti af naar koemelk, ook dit ging super goed. Zeker geen signalen wat ze toen wel had, ze is er over heen gegroeid gelukkig.
Nu had ik contact met iemand en zei dat tandjes meestal 2 daagjes duurt. Dit is onze 4e gebroken nacht al. Wat als ze buikpijn heeft of wat anders? Of doen bij haar de tandjes wel langer zeer?
Ze spuugt het eten niet uit, goede luiers.
Moet er bij zeggen dat ze niet heel de dag huilt! Maar wel meer dan dat we gewend zijn.
Dinsdag gaan we op vakantie en hoop ik dat ze zich wat beter voelt 🥺 ze is altijd super vrolijk!
Hebben jullie tips waar ik op zou kunnen letten of wat ik nog kan doen? Is mijn eerste kindje.
Dankjewel alvast 🤗
Je kan haar voor de nacht of wanneer ze erg onrustig blijft/huilt eens paracetamol zetpil kunnen geven? Kijken of dat misschien helpt. Anders uitzitten denk ik. Hopelijk voor jullie vakantie beter!
Lijkt niet op buikpijn zo te lezen. Tandjes pijn kan echt wel langer aanhouden. De koorts die soms ontstaat bij tandjes moet wel binnen een paar dagen over zijn, maar de pijn… die kan lang aanhouden. Succes!