12 Reacties

één maand geleden

Heeft hij een speentje? Speentje met water vullen en invriezen verkoelt een hoop!

één maand geleden

Wij hebben van de HEMA koelbijtringen, mega fijn! En van rubber bijtringen, vooral waar kleine puntjes op zitten vindt onze zoon heel fijn. Na de voeding je tepels afspoelen met water/washandje helpt heeel goed tegen dat zure speeksel!! En ik smeer af en toe kokosolie of tepelcreme als een soort onderhoudscrême hahaahaha.

één maand geleden

Reactie op MamaDemi

Wij hebben van de HEMA koelbijtringen, mega fijn! En van rubber bijtringen, ...
Mijn dochtertje heb ik die bijtring van de Hema afgepakt omdat ze hem kapot gebeten had..weet niet wat er in die dingen zit , maar lijkt mij niet de bedoeling dat die zo makkelijk kapot gaan..

één maand geleden

Koel bijtringen van Kruidvat (uit de vriezer). Hier sabbelt ze 5 minuten aan en dat is genoeg. Verder geven we een zetpil voor het slapen als ze last heeft☺️. En inderdaad de bijtbal van Mushie en verder bijt ze op al het speelgoed!

één maand geleden

Wij hebben hier Sophie giraf, en hij lust haar rauw zegmaar 😅😂

één maand geleden

Reactie op Chantal1095

Koel bijtringen van Kruidvat (uit de vriezer). Hier sabbelt ze 5 minuten aa ...
Uit de vriezer wordt afgeraden omdat het dan aan de lippen kan plakken. Gewoon uit de koelkast is koud genoeg

één maand geleden

Reactie op XxNon

Uit de vriezer wordt afgeraden omdat het dan aan de lippen kan plakken. Gew ...
Ik spoel het uiteraard eerst af met water☺️

één maand geleden

Bij Kruidvat hebben ze een driehoekige bijtring met verschillende structuren die onze kleine heel fijn vindt. En ik heb net een fruitspeen besteld, waar ik veel goede verhalen over hoor. Daar kan bevroren melk of fruit in waar ze lekker op kunnen sabbelen

één maand geleden

Wij hebben deze, echt een enorme hit! Heb zelfs een tweede besteld voor als we weg gaan of naar de opvang. https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0CY8FQ52H?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image

één maand geleden

Een stronk selderij geven om te te kauwen! Bevat pijnverlichtende stofjes en ontstekingsremmend.