7 Reacties
3 maanden geleden
Niet in de zwemluier laten; altijd even ventileren en een droog luiertje omdoen.
Als ze uit het zwembad komen even vasthouden in de handdoek. En laten opwarmen.
Proberen uit de zon te houden en altijd een laagje meer dan jullie tenzij het echt super warm is.
Vanaf 30 graden is een luier alleen voldoende. Vanaf 26 is een romper korte mouwen voldoende. Vanaf 23/24 doe ik meestal een korte broek met romper.
In de avond geregeld in het nekje voelen.
Verder; loslaten lieve mama, je bent op vakantie! Je weet zelf wel wat het beste is voor je kindje! ♥️
3 maanden geleden
Ik volg mee, ik ga over 2 weken op vakantie en ik vrees dat ik hetzelfde ga hebben.
Je zal het vast en zeker heel goed doen als mama! Probeer te genieten ❤️❤️
3 maanden geleden
Na het zwemmen in ieder geval een normale luier om, een zwemluier is alleen om poep tegen te houden, het houdt geen plas tegen.
Verder proberen we voor de baby vaak het ritme van thuis aan te houden, al kunnen slaapjes nu wel lekker in de wagen ipv op bedje bijvoorbeeld. Verder zul je met de dag waarschijnlijk relaxter worden, hier denken we altijd maar zo dat een baby vooral lekker slapen erg fijn vindt dus je hoeft hem haar echt niet de hele tijd te vermaken maar dat is ook een kwestie van aanvoelen, ieder kindje is anders.
3 maanden geleden
Wat jammer dat het je nog niet lukt om van jullie vakantie te genieten, dat is je wel gegund.
Op vakantie met (kleine) kinderen is eigenlijk hetzelfde ritme en dezelfde dingetjes als thuis, maar dan in een andere omgeving.
Succes! En ik hoop dat je toch een beetje kunt gaan ontspannen.
3 maanden geleden
Niet druk maken en lekker gaan genieten!
Ik zou wel een paar dunne rompers met lange mouwtjes en een hydrofiele doek meenemen. Op veel plekken staat de airco te loeien en dat is wel echt koud voor een baby met korte kleertjes.
Ik doe altijd een droge luier aan bij het water uitkomen. Een plas luier vinden ze namelijk ook niet fijn. En lekker knuffelen in de handdoek om op te drogen.
3 maanden geleden
Reactie op MBBB.
Niet in de zwemluier laten; altijd even ventileren en een droog luiertje om ...
Dit! En als je twijfelt of ze he te koud of te warm is even in het nekje voelen. Maar baby's kunnen ook heel goed laten merken als ze iets niet prettig vinden, hoor 😉
En dat je je druk maakt siert je! Dat betekent alleen maar dat je het beste wil doen voor je kind. Zorg er wel voor dat je jezelf niet gek maakt, lieve mama.
3 maanden geleden
Wij zijn net terug en hebben bij het zwemmen een zwemluier en een rompertje aangedaan + ingesmeerd met natuurlijke zonnebrandcrème. Ze vond het heerlijk in de zwemband. Eenmaal uit het water in de badcape viel ze gelijk in slaap. Heb ik haar in de kinderwagen gelegd. Met zwemluier, rompertje en badcape aan omdat ik haar niet wakker wilde maken. Toen ze eenmaal wakker werd zijn we gegaan en thuis een droge luier aangedaan.
Het is even wennen ipv dat je zelf lekker kunnen gaan relaxen en zonnen. Maar als ze eenmaal slaapt kun je ook wel eventjes gaan liggen met je partner afwisselen.
Gewoon go with the flow. Je voelt zelf wel aan wat je kleine nodig heeft ❤️