8 Reacties

één maand geleden

Hier hetzelfde probleem. Zou graag willen dat ik je een antwoord kon geven maar ik zit echt met dezelfde vragen.. ik denk slaapregressie en misschien tandjes? Het is al 2 weken zo...

één maand geleden

Heel herkenbaar. Met mijn lactatiekundige hierover gesproken (want wij vroegen ons ook af of we onze zoon ook telkens moesten aanleggen) en haar visie was dat het te maken kon hebben met dat ik weer aan het werk ben. Onze zoon mist nabijheid dus inhalen 's nachts :/ Vond dit wel een verfrissende kijk en het klopt wel dat hij er last van heeft sinds ik weer werk. Weet niet hoe dit bij jou zit? Realiseerde me dat ik zelf ook mis hoeveel contact we eerder hadden dus zie zijn wakker momentjes nu ook gewoon als kwaliteitstijd

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Hier hetzelfde probleem. Zou graag willen dat ik je een antwoord kon geven ...
Hier al een dikke maand

één maand geleden

Reactie op Xtine_

Heel herkenbaar. Met mijn lactatiekundige hierover gesproken (want wij vroe ...
Hier ben ik gewoon thuis. Dus bij ons kan dit het niet zijn.

één maand geleden

Reactie op E12

Hier al een dikke maand
Wat ontzettend vervelend. Dat breekt je dan wel op.

één maand geleden

Reactie op Myroosz

Wat ontzettend vervelend. Dat breekt je dan wel op.
Ja echt.. hoop dat het een fase is🫨

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Lees het wel meer op het forum. Waarschijnlijk een sprong oid. Gaat voorbij!

één maand geleden

Wij hebben precies hetzelfde gehad, onze zoon is van 13 april. Wij zijn gewoon gestopt met nachtvoedingen en hebben elke keer de speen gegeven en laten huilen. Duurde 2 nachten en nu drinkt die netjes overdag zijn flessen en slaapt hij weer door. Was even pittig maar hij moest even weten dat hij geen voeding meer in de nacht kreeg en nu is er niks meer aan de hand