11 Reacties

5 dagen geleden

Nee, 36 is aan de koude kant, maar absoluut niet gevaarlijk. Mijn dochter slaapt in een 2,5 tog slaapzak met korte mouwen romper en een broekje en lange mouwen shirt. Bij ons is het 18 graden. Mijn kinderen liggen sowieso beide graag goed warm dus vaak hebben ze snachts iets meer aan dan de TOG richtlijn. Nekje voelen is belangrijkste, maar dat weet je misschien wel😊

5 dagen geleden

Reactie op Annick33

Nee, 36 is aan de koude kant, maar absoluut niet gevaarlijk. Mijn dochter s ...
Dankjewel! Ik ga dan indd kijken naar iets wat dikkere slaapzak. Ik wil die 4 seizoenen van PuckaBaby halen denk ik. Hij is nu 5,5maand dus denk dat die nu wel prima kan (is slaapzak vanaf 6maanden maar ons zoontje is een flinke vent haha)

5 dagen geleden

Nekje voelde trouwens lauw warm maar handjes en voetjes echt heel erg koud!

5 dagen geleden

Ik heb hetzelfde gehad afgelopen week en had een 3tog slaapzak in huis, hier met een korte mouwen romper in gedaan en nekje voelde lekker warm. Tussendoor nog een keer gecheckt of het niet te warm was, maar was blijkbaar top voor haar nu het een stuk kouder is s nachts! Blijft een zoektocht he, zeker nu de temperaturen zo wisselen.

5 dagen geleden

Reactie op BabyZwaan

Nekje voelde trouwens lauw warm maar handjes en voetjes echt heel erg koud! ...
Hier ook vaak alsnog wel koude handjes, maar dat is niet erg! Die van puckababy schijnt idd fijn te zijn! Wij hebben wat goedkopere van Meyco. Bevalt ook goed

5 dagen geleden

Reactie op mm0124

Ik heb hetzelfde gehad afgelopen week en had een 3tog slaapzak in huis, hie ...
Ja het is zeker een zoektocht! Fijn dat dit voor jullie kindje goed werkt! Ik ga morgen ritje prenatal voor dikkere slaapzak met de koudere nachten. Zag dat t volgende week alweer stijgt qua temperatuur (yeah nog even de zon haha) maar kan vast een dikkere in huis hebben 🤗

5 dagen geleden

Reactie op Annick33

Hier ook vaak alsnog wel koude handjes, maar dat is niet erg! Die van pucka ...
Is dat ook een 4 seizoenen?

5 dagen geleden

Reactie op BabyZwaan

Dankjewel! Ik ga dan indd kijken naar iets wat dikkere slaapzak. Ik wil die ...
De puckababy is een hele fijne slaapzak en die kan je lang gebruiken! Het fijne is ook dat deze in de droger kan 😉 Ons zoontje is nu 4,5m maar die slaapt al in de 6m+ slaapzak (lange dunne jongen, 72cm en 7kg) en past al prima. Ons andere zoontje (18m) ligt er ook nog heerlijk in. Ik kan hem dus echt aanraden, is aan de prijzige kant, maar de kwaliteit blijft lang goed.

5 dagen geleden

Wij hebben deze: https://www.baby-dump.nl/meyco-slaapzak-4-seizoenen-animal-one-size.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIjaytzNLAiAMVwpCDBx3XSwAmEAQYASABEgLXqvD_BwE

4 dagen geleden

Hier ook ‘s nachts 18 graden op het kamertje. Ik doe heb korte mouwen romper aan met pyjama en dan een slaapzak van 3.0 TOG. Hij heeft alleen koude handjes. Verder voelt hij lekker aan. Ik denk dan onder de 2.5 TOG wel echt te koud is. Mijn zoontje had het echt koud met minder TOG dus dat doe ik niet meer. Hij is 5 maanden en 2 weken oud.

4 dagen geleden

Ik hou dit een beetje aan. Het ene kindje heeft het warmer dan de andere. Maar zo heb ik een beetje een richtlijn😅