8 Reacties

13 dagen geleden

Ik denk dat als dat eens 1x gebeurd is dat het wel meevalt...er is toch een erg tekort aan vit D bij zo'n beetje iwdereen in NL...heeft je kindje een ouder met donker pigment? Dan zal het vast sowieso niet heel erg kwaad kunnen denk ik zo? Je kan altijd even het bureautje bellen voor de zekerheid

13 dagen geleden

Hoi, dit lijkt me echt niet zo'n probleem hoor. Als dat zo gevaarlijk zou zijn, zou het denk ik niet zo in de winkels mogen liggen. Wij hebben ook wel s een dag vergeten of een dag 2x gegeven per ongeluk. Zou me er niet te veel zorgen om maken. 😘

13 dagen geleden

Kan een keetje echt geen kwaad hoor

13 dagen geleden

Nee joh dat maakt niks uit! Teveel aan vitamine d wordt weer uitgeplast

13 dagen geleden

Nee joh dat maakt niks uit! Teveel aan vitamine d wordt weer uitgeplast

13 dagen geleden

1x is niet erg hoor! Hebben wij ook wel eens gedaan per ongeluk. Had ik het al overdag gegeven en mijn man in de avond hahaha want die dacht dat is pittig met de borstvoeding en hem verzorgen de hele dag. En dag erna gewoon even een x overgeslagen

12 dagen geleden

Dankjewel allemaal!😘 maakte me dr beetje zorgen om als je google intikt…🫣🫣🤣

11 dagen geleden

Een keer kan echt geen kwaad inderdaad. Maar Vitamine D wordt niet uit geplast, alleen bij vitamines b en c gebeurd dit. Bij teveel Vitamine D wordt dit opgeslagen in je lichaam wat kan leiden tot intoxicatie, maar dan praat je over enorme hoeveelheden. Dus no worries, kan een keer echt geen kwaad