25 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Snoopie96
Hier tussen 7 en 8u opstaan.
Tussen half 10 en 10 een dutje van een uur
Tus ...
Maak je haar dan wakker of word ze zelf wakker?
2 maanden geleden
Reactie op Lisanneesmee
Maak je haar dan wakker of word ze zelf wakker?
Ik maak haar wakker na die tijden.
Bij ons zoontje 2 jaar geleden geprobeerd om hem te laten liggen en dat resulteerde in een lange ochtenddut, korte middagdut en een oververmoeide baby tegen het eind van de dag waardoor dat dutje niet meer lukte.
Elke baby is anders natuurlijk, maar voor ons werkt dit goed!
Alleen...... toen kwam de slaapregressie en nu duurt het middagdutje ook maar een uurtje 😅 hopelijk hebben we die gauw weer verlengd!
2 maanden geleden
Reactie op Snoopie96
Ik maak haar wakker na die tijden.
Bij ons zoontje 2 jaar geleden geprobeer ...
Dit herken ik helemaal. Mijn zoontje slaapt ‘s ochtends vaak 1,5-2,5 uur, maar slaapt daardoor tussen 12u en 15u echt heel slecht (korte hazenslaapjes en vaak naar boven lopen)… zit er ook aan te denken om hem ‘s ochtends na een uur wakker te maken.
2 maanden geleden
Meestal na zijn eerste fles in de ochtend 1,5 tot 2 uurtjes slapen. Dan 90 minuten wakker en weer na bed overdag slaapt hij maximaal 45 minuten soms valt hij nog in slaap en slaapt hij weer 45 min dus dan heeft hij 1,5 uur geslapen maar dit is meestal maar 1 dutje op de dag. dus we hebben geen vaste tijden. Na 17.30 is hij meestal wakker tot ongeveer 19.30/20.00 hij krijgt rond 19.00/19.30 zijn laatste fles en slaapt dan door tot de ochtend 07.30/08.00.
Ons zoontje is 4,5 maand oud en slaapt al sinds heel jong heel goed. Alleen overdag korte slaapjes maar hij word er niet minder gezellig van en slaapt de nacht altijd door dus ik zou zeggen prima voor nu.