13 Reacties

Ik lees mee 🥹

4 maanden geleden

Hier ook en tijdens het sporten last van mijn onderbuik. Zo in de dagelijkse bezigheden niet. Een bezoekje aan de bekkenfysio heeft nu in een week al iets geholpen. Voel me bovendien ook sterker door de kleine tips en oefeningen die ik kreeg! Ze zei 'iedereen zou een bezoekje aan de bekkenfysio moeten brengen na de zwangerschap' In mijn geval had ze gelijk..

4 maanden geleden

Klopt bellybinding word in veel culturen gedaan vlak ma de bevalling om de spieren te ondersteunen...wel niet te lang dragen achter elkaar en te lange periode want dan maak je ze juist weer lui...je kan ook een waisttrainer gebruiken...komt beetje op t zelfde neer maar die postpartum binders zijn vaak wat elastischer...let wel op dat je een koopt die je per maat kan kopen en niet een onesize...ik heb die fout al eens gemaakt en paste er dus niet in 🙈

4 maanden geleden

Er zijn online trouwens schema's voor te vinden...dan heb je een beetje een richtlijn

4 maanden geleden

Ik zou zeker naar de bekkenfysio gaan. Die kan ook kijken of je buikspieren mooi naar elkaar toegekomen zijn of niet (diastase). Corrigerend ondergoed is denk ik een betere optie dan belly binding, want dat wordt vooral direct na de bevalling gedaan?

4 maanden geleden

Ik lees ook mee! 🤩

4 maanden geleden

Reactie op Chanelle7

Klopt bellybinding word in veel culturen gedaan vlak ma de bevalling om de ...
Merkte jij daarna verschil? 😀

4 maanden geleden

Hoi! Ik heb na mijn eerste veel de waistttainer gedragen en merkte echt verschil, dom genoeg nu niet gedaan en ook nog niet tevreden met mijn buik dus ben sinds vorige week weer begonnen met mijn waisttrainer dragen en zie echt elke keer resultaat 😊😌! Maar het is nu echt nog niet te laat hoor, gebruikte hem toen ik 18 was ook en toen zag ik ook gewoon (blijvend -icm sporten) resultaat! En sportte voor het dragen ook al 6 dagen in de week 😊. Ik heb gewoon een goedkope via Ali besteld die nu al ruim 11 jaar mee gaat 😊

4 maanden geleden

Reactie op 24babywatcher

Hoi! Ik heb na mijn eerste veel de waistttainer gedragen en merkte echt ver ...
Hi, Mag ik vragen wat de waisttrainer voor jou heeft gedaan en hoe je deze precies gebruikt? Ik ben tevreden met mijn lichaam en zelfs al iets lichter dan voor de zwangerschap dus alle kilo’s plus extra zijn eraf alleen ik blijf een onderbuik houden waar ik niet tevreden mee ben. Ook zet mijn buik heel snel op dus einde van de dag lijkt het alsnog of ik zwanger ben. Jij schrijft blijvend resultaat hoe precies?

4 maanden geleden

Ik ben zelf niet van het sporten, maar om mijn buik strakker te krijgen heb ik een fitness hoelahoep gekocht. 3x in de week een paar minuutjes. Zodra dat makkelijker gaat rustig opbouwen heb ik gehoord. Onze kleine is nu 13 weken en sinds vorige week de hoelahoep binnen. Van de vorige keer weet ik wel dat het best een tijd duurt voordat je vel weer enigszins strakker is geworden. Geef het tijd, onze kleintjes zijn pas op de wereld. Wees niet te streng naar jezelf😘

4 maanden geleden

Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes

Hi, Mag ik vragen wat de waisttrainer voor jou heeft gedaan en hoe je deze ...
Ik heb altijd een zandloper figuur gehad maar toen ik wat aankwam werd dat gelijk minder evenals na de zwangerschap, de waisttrainer (de naam zegt het namelijk al 🤪) hielp hierbij om mijn figuur weer terug te krijgen! Onderbuik werd ook strakker, icm sporten hielp het voor mij dus wel op meerdere vlakken 😄

4 maanden geleden

Ik lees mee 😌

4 maanden geleden

Hi, ik heb een postpartum korset van Ali besteld en na mijn bevalling, 6 weken lang gebruikt. Het moest stapsgewijs en ik ben echt blij met het resultaat