12 Reacties

vorig jaar

Beste beslissing die wij hebben gemaakt, was een grondbox kopen voor onze drukke en bewegelijke meid. Kan het echt aanraden. Deze hebben wij gekocht: was makkelijk in elkaar te zetten en staat stevig.https://www.bol.com/nl/p/grondbox-baby-massief-grenen-hout-stabiele-ongelakte-baby-box-met-deurtje-topkwaliteit-eenvoudige-montage-in-10-min-190x190cm-of-180x200cm/9300000172683339?referrer=socialshare_pdp_androidapp

vorig jaar

Wij hebben deze week een houten gekocht via Markplaats. Tot nu toe bevalt het prima.

vorig jaar

Ben er toevallig ook naar op zoek, maar dan een inklapbare

vorig jaar

Reactie op Kleine J

Beste beslissing die wij hebben gemaakt, was een grondbox kopen voor onze d ...
Deze was ik toevallig ook van plan om te bestellen! Twijfel alleen nog over de maat. Ons mannetje kruipt en staat al (6m) en kom nergens aan toe dus ik snap de reden!

vorig jaar

Reactie op Evida1988

Deze was ik toevallig ook van plan om te bestellen! Twijfel alleen nog over ...
Dit is wel echt een mooie. Ik twijfel inderdaad ook over de maat en of een eenvoudig inklapbare niet handiger is. Ik ging net even naar de terwijl ze lekker rustig op dr kleed lag, tref ik haar twee minuten later zo aan 馃馃槀

vorig jaar

Reactie op jvdp24

Dit is wel echt een mooie. Ik twijfel inderdaad ook over de maat en of een ...
Waarom wij niet voor een opklapbare zijn gegaan is omdat ze die gegarandeerd binnen de kortste keren omtrekt/duwt. Ze trekt zich nu al aan de spijlen omhoog. Wij hebben de grootste maat, maar ik kan er met mijn 1,60 wel in een uit stappen zonder het deurtje te moeten gebruiken. Kijk wat voor jullie het beste werkt :)

vorig jaar

Reactie op Kleine J

Waarom wij niet voor een opklapbare zijn gegaan is omdat ze die gegarandeer ...
Ah ja goeie tip, dankje! Ik twijfelde er al aan of dat stevig genoeg zou zijn als ze er aan zou gaan hangen of duwen

vorig jaar

Reactie op Sef43

Ben er toevallig ook naar op zoek, maar dan een inklapbare
Hier heb ik ook naar gekeken. Ik kwam uit op twee opties. 1 Peace: https://www.bol.com/nl/nl/p/peace-uitvouwbare-grondbox-special-edition-150x150cm-playpen-kruipbox-voor-baby-babybox-speelbox-met-50x-oceaan-ballen-handringen/9300000156536502/?suggestionType=featured_product 2 Lucellia https://www.bol.com/nl/nl/p/lucellia-baby-box-inklapbare-box-met-speelmat-donkergrijs-125x125cm-50x-ballenbak-ballen-met-opbergtas-kruipbox-kinderbox-speelbox-antislip/9300000168670899/?bltgh=r02m5gGSUH57DemXrUJPCw.vYLfX-OCJm0J8nz4kzVL3Q_0_9.17.ProductImage We hebben nu sinds gisteren de eerste in huis. De tweede is goedkoper en completer, maar net kleiner. En we willen er zelf graag bij kunnen zitten, dus toch voor de grotere gegaan. Onze kleuter van 5 jaar kan gewoon over het hekje klimmen zonder dat het wiebelt of begeeft. Onze dochter kan ook lang in haar gewone box liggen, dus dit is voor ons een fijne aankoop. Inklappen gaat best simpel. Beetje zoals je een campingbedje opzet en in inpakt.

vorig jaar

Reactie op jvdp24

Dit is wel echt een mooie. Ik twijfel inderdaad ook over de maat en of een ...
Oh wat schattig 馃ぃ Ik houd hem constant in het oog omdat hij steeds omvalt of gewoon om laat vallen en dat vind ik gevaarlijk. Heb nu een topper van bed in de woonkamer gelegd 馃ぃ Ben ook benieuwd wat voor kleed we in de grond box moeten leggen

vorig jaar

Ideaal hout! Kunnen ze aan optrekken.

vorig jaar

Reactie op Evida1988

Oh wat schattig 馃ぃ Ik houd hem constant in het oog omdat hij steeds omvalt ...
We hebben voor een puzzelmat gekozen. Eerst de grondbox laten komen, toen de binnenmaten opgemeten. 馃槄

vorig jaar

Wij hebben diezelfde als in het rechter plaatje en zijn er heel blij mee. Hij is lekker stevig en (vind ik) mooier dan zo鈥檔 kunststof box