5 Reacties
3 maanden geleden
Niet denk ik..
Wij hebben dit ook hoor, standaard tussen 02.30/04.00 komt hij voor een flesje.
Sinds vorige week komt hij ook nog eens rond 22.00/24.00 voor een extra fles, die dtoomvoeding had bij ons ook echt geen zin..
Verder ligt hij ook al rond 18.30/19.00 in bed hoor!
3 maanden geleden
Je kan het laten zoals het is en wie weet slaapt hij snel gewoon door. Kinderen van 3 maanden drinken normaliter nog 1 voeding (of soms meer) in de nacht dus niet gek. Vooral als hij al zo vroeg slaapt, heerlijk!
Andere tip zou kunnen zijn om om de paar dagen de droomvoeding kleiner te maken. Dus telkens wat minder te geven en als je op 30cc zit de fles weg te laten. Ligt er dus wel aan of de kleine gewoon echt honger heeft, dan gewoon geven.
Mijn dochter komt ook wel eens tussen 3 en 4u. Maar ze heeft dan geen honger (geen gesmak, geen echt gekrijs, gewoon wat jengelig). Speentje en hand op de buik en slaapt vaak weer verder tot 7u.
3 maanden geleden
Oh met de droomvoeding bedoelde ik die van tussen 3 en 4. Die van 23.00 zou ik weglaten maar hier deed ze er niks mee (als ze al dronk was het max. 20cc en kwam nog rond 3 a 4 uur).
3 maanden geleden
Reactie op Sampiedampie
Oh met de droomvoeding bedoelde ik die van tussen 3 en 4. Die van 23.00 zou ...
Vergeten te vermelden, hij is volgende week 4 maanden en is lekker op gewicht! Het ligt er een beetje aan hoe laat hij naar bed gaat en zijn laatste flesje krijgt maar als ik hem dan rond 22.30 pak voor een flesje drinkt hij deze wel op maar vraagt er verder zelf niet om. Als ik rond 22.30 geen flesje heb gegeven heeft hij wel echt honger rond 03/04.00 uur dus deze kan ik niet minderen. Hij slaapt dan tot ongeveer 06/07.00 maar heeft pas weer trek rond een uur of 09.00 uur.