11 Reacties
3 maanden geleden
Ik heb een deryan tentje die we meenemen op vakantie. Toevallig vanochtend uitgeklapt om te kijken hoe die weer in elkaar moest. Moet zeggen dat dit eigenlijk zo gedaan was en niet moeilijk! Verder natuurlijk zonnehoedjes, en voor evt zwemmen een uv zwempakje en evt een uv zonnehoedje. En ik heb een dooky voor over de kinderwagen. En verder zoveel mogelijk in de schaduw :)
3 maanden geleden
Wij hebben ook het deryan tentje. Echt onmisbaar vind ik. En een uv pakje met lange mouwen en lange pijpen, een zonnehoedje en een parasol. We zetten het tentje ook altijd onder de parasol.
En het opvouwen van het tentje is echt zo gebeurd hoor! Ik zou wel het peutertentje nemen. De babyvariant is echt heel klein
Oh en natuurlijk smeren smeren smeren. Wij smeren direct bij het opstaan en herhalen regelmatig
3 maanden geleden
Hier een Cloby doek en Cloby magneten voor de kinderwagen etc , wij hebben als tentje eentje van Aeromoov, een Aquani, die kan je later ook gebruiken als zwembadje in de tuin.
3 maanden geleden
Wij hebben ook een cloby doek, vinden wij heel fijn! En van dezelfde stof hebben ze ook uv-werende kleding, heel ander materiaal dan de meeste uv-werende kleding. Die wil ik zelf voor volgende zomer kopen omdat we nu geen plannen hebben voor een zonvakantie
3 maanden geleden
Reactie op Mimdg
Ik heb een deryan tentje die we meenemen op vakantie. Toevallig vanochtend ...
Waar gebruik je dat tentje dan allemaal voor? Puur op t strand? En dan ingesmeerd in dat tentje? Is dat voldoende?
3 maanden geleden
Wij zijn op t moment op vakantie en Spanje en hebben de deryan mee. Mooi en praktisch tentje, behalve op het strand. Het zand waait gewoon door het gaas heen馃ゴ. Als je dat niet erg vindt, is t een mega handig ding. De aeromoov inclusief dat uv-ding hebben we ook, die gebruiken we nu als bedje. Die is ook top!