11 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben een paar weken geleden gevlogen en ging hartstikke goed! Ik gaf toen nog borstvoeding en heb haar bij opstijgen en landen aan de borst gelegd en ze had nergens last van! Dit omdat zuigen en kauwen helpt tegen het dicht gaan van je oren en dus ook zo bij baby’s
2 maanden geleden
Inderdaad een flesje of speen tijdens het opstijgen en landen voor de oortjes. Verder genoeg luiers mee - die van ons knalde er even 3 volle poepluiers uit tijdens een vlucht van 3 uur. Zal wel met de luchtdruk te maken hebben 😅 Verder een draagzak mee, aangezien je een kinderwagen óf moet inchecken of tot aan de gate mee mag hebben. Is zo’n draagzak toch wat makkelijker dan gewoon zo dragen. 🙌🙌🙌 heel veel plezier
2 maanden geleden
Reactie op felicianigel
Wij hebben een paar weken geleden gevlogen en ging hartstikke goed! Ik gaf ...
Hoe heb je gevoed tijdens het opstijgen en landen? Ook gezien de extra gordel waar je kleintje in zit? Wij vliegen over 2 weken met transavia. Zij geven aan pas te mogen voeden als de gordels los mogen...
2 maanden geleden
Reactie op Nieuwe mama1504
Hoe heb je gevoed tijdens het opstijgen en landen? Ook gezien de extra gord ...
Bedoelen ze niet voeden met flesjes warm maken etc? Omdat ze zelf nog niet mogen lopen?
Ik heb altijd gewoon kunnen voeden tijdens stijgen en landen, gaat ook prima met de gordel om.
2 maanden geleden
Flesje pas geven op het moment dat het cabine personeel ook gaat zitten voor opstijgen - landen. Ik zat met een lege fles toen we gingen taxiën naar de baan. Dat wil je niet haha. Draagzaak mee aan boord, rondjes wandelen door het vliegtuig, speentje mee en speenkoord (deze wil je niet constant van de grond rapen als die valt of tussen stoelen terecht komt) proberen zelf zo rustig mogelijk te blijven, als mama rustig is, word de baby dat ook eerder. Goeie vlucht!
2 maanden geleden
Reactie op Nieuwe mama1504
Hoe heb je gevoed tijdens het opstijgen en landen? Ook gezien de extra gord ...
Ik heb gewoon gevoed tijdens het opstijgen en landen. Niemand die dat checkt. Je kunt de baby in het riempje op zijn/haar zij leggen. Dit past! Dan moet het goed komen. Succes 💞
2 maanden geleden
Ik heb met mijn kleintje nu 2x gevlogen. 1x met 10 weken en 1x met 20 weken en eigenlijk heeft zowel zij als mijn zoontje van 2,5 jaar echt niks laten merken van de oren. Ik geef borstvoeding en ook met gordel om kan je ze redelijk draaien. Als je wil kan je gewoon voeden, want die stewardessen zitten toch ook, overigens.. hier is dat voeden perfect op tijd dus niet gelukt en ook geen probleem geweest. Ik had wel de speen bij de hand. Mocht je eventueel met hapjes bezig zijn, dan kan je ook nog knijpfruit proberen misschien. Zou dan wel oefenen vooraf. Knijpfruit komt ook makkelijker door de douane, want de regels zijn weer terug aangescherpt sinds 1 september.