3 Reacties

3 maanden geleden

Geen familie of vrienden waar je een keer kan vragen of ze een ochtendje of middag op de kleine wil passen? Zodat je even, al is het maar voor 2 uurtjes iets met je dochtertje kan doen. Of met je man kijken of je in het weekend een vast dagdeel voor jou en je dochtertje kan maken. Het is pittig! Hou vol....

3 maanden geleden

Hi! Ik heb een soortgelijke situatie qua leeftijd van de kleintjes, en mijn man is ook vaak lange dagen weg. De mini drinkt ook liefst veel maar heb hem eigenlijk vooral in de draagzak, dan js hij rustig. Wij doen sochtends altijd een uitje (museum, boerderij of simpelweg even buiten wandelen) en smiddags binnen spelen / speeltuin / boodschappen. Tv staat nooit aan want de oudste speelt graag met z’n trein / auto / boekjes. Vaak is het met z’n tweeën bovenop me en simultane huilbuien, maar je kan dit!

3 maanden geleden

De eerste weken (nu geef ik flesvoeding) gaf ik ook bv en wilde de baby altijd vaak en lang. Ik ging dan vaak boekjes lezen met mijn peuter terwijl ik voedde. Uiteindelijk bracht mijn dochter altijd boekjes of ander speelgoed naar de bank waar ik voedde en kon ik voeden en tegelijk met mijn andere hand meespelen.