Ik moet echt even mijn verhaal kwijt...
Sinds ons meisje 2,5 week is, is het drinken van de fles drama. We dachten toen aan krampjes, gebruikten infacol en de problemen leken nagenoeg verdwenen. Na het afbouwen van infacol ging het eventjes oke, maar daarna wilde ze niet meer in de 'normale' voedingshouding gevoed worden, weigerde ze de difrax flessen en ik kan wel even doorgaan.
Nu is het punt bereikt dat we echt niet meer kunnen, dat ze alles bij elkaar krijst tijdens de fles en dat wij echt radeloos zijn!!!
Wat blijkt nu... mijn man heeft vroeger wss koemelkallergie gehad. Iets wat mijn moeder al roept vanaf 1 mei dat het dat zou kunnen zijn. Zij kent het nog van mijn zusje.
Nou is het zo dat de huisarts ruim de tijd neemt voor we eens langs kunnen komen, zelfs als we zeggen dat ze gewoon letterlijk niks meer drinkt. 2 dagen later mogen we pas terecht. En dan? Hoe kunnen we door krijgen dat NU iets onderzocht moet worden?
We denken nu wel serieus aan kma (die wellicht de afgelopen weken is opgebouwd) maar omdat ze na de flesdrama echt de meest vrolijke baby allertijden is zeggen ze dat het geen allergie kan zijn...
Wij zijn echtttt radeloos en ons hart breekt elke x een stukje meer als ons arme meisje het zo moeilijk heeft tijdens de fles. We voelen ons door niemand gehoord omdat ze verder zo vrolijk is 😪
Wat hebben we al geprobeerd:
- andere flesspenen
- andere flessen (wetoo pakte ze het beste)
- andere houdingen
- flessen warmer/kouder
- vaker kleinere flesjes geven op verzoek, voeden sws op verzoek
- osteopaat
- stappen nu langzaam over op kruidvat extra care voeding