33 Reacties
9 maanden geleden
Wij doen ook uitdeelboekjes (vind onze dochter zelf ook altijd erg leuk om te krijgen) van Rupsje Nooitgenoeg, met daarbij een doosje mini dadeltjes met het gezicht van Rupsje Nooitgenoeg erop. In een doorzichtig zakje, met een labeltje in de vorm van een blaadje (met 'eet' gaten erin) met "Hoera! Liya 1 jaar!" erop, en voila!
9 maanden geleden
Reactie op Myroosz
Doen jullie ook iets voor de juffen? Ik vroeg me af of dit ook de bedoeling ...
Wij hebben het wel gedaan, iets lekkers ( niet zelfgemaakt) om daar bij de 'koffie' te eten. Een feestje is niet compleet zonder traktatie in mijn beleving 🥳
9 maanden geleden
Reactie op Myroosz
Doen jullie ook iets voor de juffen? Ik vroeg me af of dit ook de bedoeling ...
Wij doen juist bewust alleen voor de juffen. Er zitten bijna alleen maar baby’s in de groep, dus trakteren heeft weinig zin. Dit vind ik wel een leuke waardering voor de juffen!
9 maanden geleden
Wij trakteren bellenblaas! Vond het wel prima zo🤭.
En voor de juffen wat lekkers!
9 maanden geleden
Wij hebben een doosje rozijntjes met een stempeltje in een beren verpakking. Op de achterkant staat dan hoera 1 jaar! Het is wel voor een verticale groep (0-4).
Voor de juffen heb ik eigenlijk niets. Daar had ik helemaal niet over na gedacht!

9 maanden geleden
Wij geven een cadeau voor op de groep, een leesboek en speelgoed. Voor de juffen een doosje met kleine tony’s. Super leuk al die traktaties maar bij ons belandde het snel in de kast en werd er niet meer naar omgekeken. Daarnaast zit hij op een 0-4 groep, dus teveel verschillende leeftijden.
9 maanden geleden
Heb een baby proof bananen brood meegegeven en daar is heerlijk van gegeten door kinderen en juffen.